10 Nisan 2009 Cuma

emirgan'da laleler


Kompozit ve benim için Nisan ayının geleneksel ziyaret mekanıdır Emirgan Korusu. Ya iş çıkışı akşam saatlerinde ya da bir öğlen arasını fırsat bilip mutlaka görmeye gideriz taptaze açan lale ve sümbülleri. Baharın gelişinin resmi habercisidir bizim için laleler. Bu sene ne mutlu bize ki Neva da bizimleydi Emirgan ziyaretinde. Oraya varmamız akşam 6:30-7:00 yi bulduğu için güneş etkisini yitirmiş, hava epeyce serinlemişti. Ama rengarenk açmış laleler tam formundaydı. Çiçekler ve göletde yüzen ördekler Neva’nın çok ilgisini çekmiş olmalı ki normalde oturmadığı bebek arasından hiç şikayet etmeden oturup uzun uzun etrafı seyretti, bol bol heyecanlandı.

11 yorum:

Ayşe dedi ki...

ah ne guzel o cicekler... Nevacik da cok memnun gozukuyor hayatindan... :) sapkasina da bayildim.

Rahsan Collyer dedi ki...

Oy yerim ben onu, büyümüş de Emirgan'a da gitmiş şuna bakın. Eminim çok güzeldir oralar şimdi, hatta en güzel zamanları Emirgan'ın. Özledim yahu!!!

olmadık işler peşinde dedi ki...

Neva'yı Çağan'a çok benzetiyorum ben... Hele şu son fotoğrafta iyice emin oldum.

annesininoglusu dedi ki...

uuuuyyy üşümüş kuzucuk:))

kirazsevdasi dedi ki...

canım yaa, emirgan daha bi guzel olmus bu guzel kızla.
cok sevmis belli nasil da bakiyor :)

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

asıl lale bebek arabasında oturuyor da kimsenin haberi yok. pembe, yumuk, nazlı, güzel mi güzel bi lale. dudaklarının hastasıyım nevaaaaaa

Esra Günüşen Ertuğrul dedi ki...

laleler güzel bebiş bir harika....

saricizmeli dedi ki...

istanbulu ve lalelerini çok özledim. iş nedeniyle 3 ayda bir geliyordum. 1 senedir ara verdim:((
tez öğrencisi napmış?:))
yeterlik bitince herşey muhteşem olacak gibime geliyor, sanki tez zenbille önüme inecekmiş gibi.

neva da fıstık görünüyor bu arada.

Senem dedi ki...

Ayşe: sorma, Neva hayatından çok memnundu, zaten dışardayken hep çoook mutlu. Bu arada şapkası bir blog dostumuzun hediyesi, ben de bayılıyorum : -)

Rahşancım: Döndünüz mü siz Silivri’ye? Daha sık gelin bu taraflara, şimdi İstanbul’un en güzel zamanı... aaa ama siz İngiltere’ye gidecektiniz bugünlerde, di mi?

OIP: Ben de aynı şekilde çook benzetiyorum bizim iki kuzuyu birbirine.. acaba biz de birbirimize benziyor muyuz, ne dersin?

Annesininoğluşu: üşüdü, çok üşüdü hem de ama dışarda ya, çok mutlu : -)

Kirazsevdası: Doruk da biraz büyüsün bak gör nasıl sevecek dışarda dolaşmayı. Hem siz şanslısınız, Doruk bahar ve yaz babeği olacak ne güzel.

Hülya: Neva’nın dudakları bana çekmemiş neyse ki... ben de bayılıyorum o küçük ağzına :- ) tabi neresine bayılmıyorum ki!!!

Esra: çok teşekkür ederiz :- )

Sarıçizmeli: Hiç heveslenme, yeterlilik verilir ama tez işkencesi bitmez. O ne beter işkencedir çok iyi bilirim, sanki hayat donmuş durmuştur ve ancak tez teslim edildikten sonra dünya tekrar dönmeye devam edecektir.. ufff Allah kurtarsın diyorum, ne diyeyim. Tabi bir de kolay gelsin : ) Bu arada doktoran ne üzerine?

Senem dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
saricizmeli dedi ki...

kamu yönetimi, yönetim bilimleri doktorası, siyasalda. lisanssa bilgisayar mühendisliği:)) haliyle arada kapamam gereken oldukça büyük bir açık var. ama hep merakla okuduğum konular olduğu için göreli olarak eğlenceli bir hazırlık evresi.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...