15 Mart 2009 Pazar

mutluluk


Bu gece Neva’yı uyutmak için odasına çekildiğimizde aklımda tek bir şey vardı, o da yavru kuşu mümkün olan en hızlı şekilde uyutup ardından ortalığı toplamak, kendime bir çay demleyip önce bilgisayardaki işlerimi halletmek ve sonra da hala enerjim varsa bir film seyretmek... Birim toplantısına gittiği için bu akşam Kompozit yoktu, Neva’yı S. teyzesi ile birlikte yıkadık. Bütün günü dışarda ve son derece hareketli geçirdiği için Neva zaten hemen uyuyakaldı kucağımda. Tam yatağına yatırmak üzereydim ki birden başını koltuk altıma gömmüş, bir elini göğsüme dayamış, insanı kıskandıracak kadar huzurlu bir biçimde uyuyan kızımı farkettim. Tabi ki o ana kadar hep kucağımdaydı ama işte ben onun farkına o anda vardım sanki. Daha doğrusu kucağımdaki mis kokulu süt kuzusunun gözaçıp kapayıncaya dek süratle büyüyeceğinin, kısa süre sonra artık kucaklara sığmayacağının, dolayısıyla kucakta durmak istemeyeceğinin ve o günler geldiğinde işte o zaman bu anı büyük biz özlemle anacağımın ayrımına vardım. Görülecek hiçbir iş, izlenecek hiçbir film, içilecek hiçbir çay o andan daha tatlı, daha önemli, daha öncelikli olamazdı. Neva kucağımda uyurken uzun uzun oturdum sallanan koltukta. Yüzünü, tenime değen tombalak elini, minnacık burnunu seyrettim, derin derin nefes alıp verişini dinledim, herbir ayrıntıyı kafama kazımaya çalıştım ve ne kadar şanslı olduğumu düşündüm.

9 yorum:

aysarayı dedi ki...

merhaba..
neva için yazdıklarınızı okuyunca bir an aslı geldi aklıma....bir kaç ay önce emzirirken elim poposuna gelirdi,şimdi ise yetişmiyor...güzel geçirmek lazım bu anları ki zaman yavaşlasın..

güzel günler dileğiyle..

aysarayı dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Tuğçe dedi ki...

Hep birlikte her zaman böyle mutlu,huzurlu olun...

sinem dedi ki...

Bence de hiçbir an kucakta uyuyan minik bebeğini seyretmek kadar güzel değildir. Geçen akşam radyo açık çok hafif bir müzik çalıyor ben Zülal'le oynuyorum bir baktım babamız oyun halısında uyumuş,kendi kendime huzur bu olmalı dedim.
Her gününüz böyle geçsin :)

Magissa dedi ki...

oh, ne güzel yapmışsınız :)
hakikaten de bundan önemli hangi film veya çay olabilir...

allah huzurunuzu hiç bozmasın inşallah.

siyap dedi ki...

en güzel anlarımız onlar kucağımızda mışıl mışıl uyurlarken yüzlerindeki meleksi ifadeyi izlemek herhalde.ceren hala emerek uyuyor ve çoğu zaman şikayetçi olmuyorum çünkü ileride bu günleri hatırlayıp çok özliycez.
sevgileeer...

Seyhan dedi ki...

Senemcim meme emerken kucağımda sızıp kalan meleğe bakmaya doyamıyorum . Bu zamanlar geri gelmeyecek ama emzir yatır gaz pişik derdinden çok verimli geçiremiyorum :( malesef Nevayı ve seni kocaman öptüm

Betül dedi ki...

Bende zamanın bukadar hızlı geçmesinden ve Efeyi doya doya seyredememden dolayı şikayetçiyim!!

Senem dedi ki...

iyi dilekleriniz için hepinize çok teşekkür ederiz. herhalde hemen hemen bütün anneler benzer duygular yaşıyor çocukları büyürken. bir yandan bu minicik halleri hiç bitmesin istiyoruz ama bir yandan da büyüyüp yapabildikleriyle bizi şaşırtsınlar istiyoruz. öyle böyle geçiyor işte zaman. ama günlük işlerin rutin karmaşasına kapılıp içinde bulunulan anın tadını çıkartmayı ihmal etmemek lazım.

sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...