19 Mart 2009 Perşembe

bizim canavar

hülya ile rahşan’ın küçük canavarlarının marifetlerini bir bir okuyunca çok özendim, ben de bizimkinin marifetlerini yazmak istedim.

neva hanım bu aralar müthiş bir emekleme gayretinde. dört ayak üzerinde durup bol bol yaylanıyor, kobra misali yerde sürünüyor, parkede patinaj çekiyor ve “random motion” oradan oraya gidebiliyor ama henüz tam olarak emekleyebilmiş değil. salonda dört kat battaniye üzerinde genişçe bir yer yaptık minnoşa, sıcak sıcak istediği gibi hareket etsin diye. ama o daha kafamızı çevirdiğimiz anda kendini parkeye atmayı başarıyor. ben de aynı rahşan gibi işimizin asıl bundan sonra zorlaşacağının farkındayım. geçenlerde kendimi kompozit’e “farkında mısın, bunlar son rahat günlerimiz... bizimki emeklemeye bir başlasın ayvayı yedik” derken buldum...


a-ha işte bu da neva hanım’ın son günlerde en sevdiği oyun: yastık kavgası!!!

8 yorum:

Adsız dedi ki...

çok tatlı yawsss maşallahbende yeni anne oldum bi haftalık bi kızım var ;) allah bağışlasın nevayı sevdiklerine

aslı şimal dedi ki...

aman allahım..aynı ben ...tıpkısının aynısı bi videom var benim de...maşallah..çok güçlü tekmeler bunlar...yatağın sarsılışı hoşumuza gidiyor olmalı....ondan bu hareketler...

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

süper yaramazsın sen neva. mahvolduk ki ne mahvolduk senemcim. evde kaldırılacakların listesini yapmaya başlasak iyi olacak.

Rahsan Collyer dedi ki...

Bunların hareketleri hep aynı ya hani, sanki kendileri de aynı gibi geliyor bana. Tuna'nın ellerini masaya vuruşunu, Neva'nın yatak içindeki dönmelerini gördükçe hah işte bizim Mina aynı diyorum. Mina da random motion şeklinde oradan oraya bi şekilde giderek başlamıştı yaklaşık 2 ay önce, bi bakıyorduk koyduğumuz yerden 3 metre ilerde. Tam emekleme şeklinde değil de yılan gibi tek omuz üstüne yatıp doğrulmak suretiyle kendini iterek ulaşıyordu hedefine:)

Calanon dedi ki...

Oy oy,
Yuzumde koca bir gulumsemeyle seyrettim senin minigi, o bacaklari hava kaldirip kaldirip indirilen tekmeler var ya iste ona bayiliyorum ben. Zaman cok cabuk geciyor hakikaten, bugunler en guzelleri bol bol keyfini cikar, ben, oyle yapiyorum.
Optum minik yastik canavarini.

esin ve ömer dedi ki...

Ay yerim ben nevanın bacaklarını.Ömerde böyleydi sürekli bacakları hareket halindeydi,şimdi durumu malum...
nevanın hızına bakınca galibe neva kızda pek bir hareketli pek bir yaramaz olacak gibime geliyor,şimdiden kolay gelsin arkadaşım:)

Seyhan dedi ki...

yastık kavgasına bayıldım pek kıpırdak olmuş bu hatun ya yerim onu ben ..

Senem dedi ki...

valla bu veletler hep aynı aşamalardan geçiyorlar galiba.. ama işte kimi daha hareketli, kimi daha durağan. bizimki en bi canavar modelinden. yürümeye başlayınca halimiz harap gibi geliyor bana.. hakkımızda hayırlısı olsun!!... :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...