29 Mart 2009 Pazar

güneşli bir pazar



sonunda güneş ışıltılı yüzünü gösterdi de hepimizi sevindirdi. ne var ki anne-kız ikimiz de nezleyiz. umarım çabucak geçer. bu haftasonuna doğru çok sevgili bir blog arkadaşımızla (onlar da anne-kız) buluşacağız, hevesliyiz.

vatandaşlık görevimizi yapıp sabah oyumuzu kullandıktan sonra nezle mezle dinlemedik bebek sahiline gittik. tabi bir istanbul bebek'e doluşmuştu haklı olarak. tostumuzu ve kahvemizi alıp parkta oturduk, etraftaki diğer annelerle gözgöze gelip gizli bir klübün üyeleriymişçesine selamlaştık. bebek sahilinde doğum doktorumuz kağan bey ve eşi ile karşılaştık. ne yazık ki o sırada neva arabada uyuyordu, tam olarak göremediler ama neva'nın uykuda dilini emişine çok güldüler. özlemişiz kendisini, gördüğümüze sevindik. uyandıktan sonra neva yine bebek arabasında oturmayı reddedip belimizi koparana kadar kucakta dolaştı. neyse ki kompozit, s teyzesi ve ben sırayla taşıdık boyu ufak etkisi büyük canavarı.



şimdi evdeyiz, tatlı bir güneş dolduruyor odanın içini. saatler alındı ama neva'nın biyolojik saati eski saate göre çalışıyor, uyumayı reddetti. saldım yere, yorulsun diye bekliyorum...

herkese güneşli günler diliyorum...

16 yorum:

Seyhan dedi ki...

çok tatlısınız ya, maşallah

Rahsan Collyer dedi ki...

Biz de yeni girdik içeri Senemcim, hava güneşliydi ama soğuktu da aynı zamanda. Özlemişiz buraları, Beşiktaş'tan Nişantaşı'na yürüdük, oralarda takıldık bugün. Bu hafta sokaklardayız kızımla:)

Tuğçe dedi ki...

Nevacığım,
Ben seni şu kıyafetler içinde,bu polar berenle sokakta görsem tanımazdım, ama ne kadar çok yakışmış :) Hastalanma sen hiç canım benim...
Senemciğim, dışarıda güzel bir gün geçirmenize sevindim.Biz cesaret edemedik bugün çıkmaya ama dün çıktık ve o 'gizli' anneler klübünün üyesi olduğumu ben de dün farkettim :)
Sevgiler...

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Ana-kız birbirinden güzelsiniz maaşallah size, nazar değmesin.

mummy dedi ki...

aaaa Senemcim o sen misin:))Hafiften benzettim Nevacığa ama sen resim koymadığın için bloğa sen misin değilmisin bilemedim..Ama eğer sensen (ya nasıl bi yorum oldu bu) Nevacık babaya daha çok benziyo o zaman..

Tabii çok tatlı yine..:))

saricizmeli dedi ki...

bizimki de tam bir saat şaştı, diğer minikleri merak ediyordum:)

Senem dedi ki...

Seyhan, çok teşekkür ederiz. efne Nil'i akça pakça poposundan öpüyoruz! :)

Rahşan, valla şansınıza hava da harika. Hatta bugün dünden daha ılık sanki. Gezin bu hafta bol bol Mina'cıkla..

Tuğçeee, ben de dün fotoları koyarken "acaba bloglardaki bebekleri dışarda görsek tanır mıyız" diye düşünüyordum.. Bizim mavi beremiz genelde başımızda, belki oradan tanırsınız Neva'yı :-) Duru'nun yeni resimlerini istiyoruuuuuuuzzzz.

Pembeli, çooook teşekkür ederiz. Amin! Nazlı ile siz de öylesiniz :)

Esracım, ben anlamadım, sen şimdi iyi birşey mi söyledin kötü birşey mi? :)) Şaka bir yana, evet Neva babasına çok benziyor. Arada bana benzetenler çıksa da ben kendim hiçbir benzerlik göremiyorum :)))

Sarıçizmeli, Neva gece de bir saat geç uyudu ama sabah her zamanki saatinde uyandı. Bu arada blogun yeni sanırım, hayırlı olsun :-)

Senem dedi ki...

Seyhan, çok teşekkür ederiz. efne Nil'i akça pakça poposundan öpüyoruz! :)

Rahşan, valla şansınıza hava da harika. Hatta bugün dünden daha ılık sanki. Gezin bu hafta bol bol Mina'cıkla..

Tuğçeee, ben de dün fotoları koyarken "acaba bloglardaki bebekleri dışarda görsek tanır mıyız" diye düşünüyordum.. Bizim mavi beremiz genelde başımızda, belki oradan tanırsınız Neva'yı :-) Duru'nun yeni resimlerini istiyoruuuuuuuzzzz.

Pembeli, çooook teşekkür ederiz. Amin! Nazlı ile siz de öylesiniz :)

Esracım, ben anlamadım, sen şimdi iyi birşey mi söyledin kötü birşey mi? :)) Şaka bir yana, evet Neva babasına çok benziyor. Arada bana benzetenler çıksa da ben kendim hiçbir benzerlik göremiyorum :)))

Sarıçizmeli, Neva gece de bir saat geç uyudu ama sabah her zamanki saatinde uyandı. Bu arada blogun yeni sanırım, hayırlı olsun :-)

sinem dedi ki...

Açıkhava da ikinizde çok mutlu gözüküyorsunuz :)Neva'cığın hasta olmasına üzüldüm,bu ara çoğu bebekte bir burun akıntısı var galiba. İnsan koca kış hasta etmeyip de baharda edince of ya demekten kendini alamıyor. Geçmiş olsun kendinize iyi bakın :)

saricizmeli dedi ki...

evet blogumuz tazecik. ama eski takipçilerinizdeniz;)

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

hem güneş yüzünü göstermiş hem de senem :))
bu yeni saat bizim de canımızı çıkardı. gece geç yattık, ve hala adam gibi bi gündüz uykusuna yatamadık. ekim ayına kadar düzelir umarım bu dengesizlik

mummy dedi ki...

Aşkolsun canım benim kötü bişiy söylermiyim Nevacığımın babasını görmedim tabi ama sana çok az benziyo valla:)Ama napalım kız halaya,oğlan dayıya derler doğruymuş..Bizimkinin benim kızım olduğuna dışarda gören inanmıyo o derece diyim...Hiiiç benzemiyoruz yani..Belki biraz bebeklik fotolarıma benzetebiliyorum o kadar..

E benzesinler canım babalarına benzesinler...Beğendik de aldık dimi ama:))

Öpüyorum Nevacığımı tontiş yanaklarından:))

Bir söz dedi ki...

Merhaba minik neva ve annesi. Blogunuzu bugün ziyaret ettim ve sizi çok sevdim. Benim de 6,5 aylık bir oğlum var.bloğumuza beklerim ve her daim görüşmeyi arzu ederim.
http://minikyavrum.blogspot.com

saricizmeli dedi ki...

Bu arada Neva'nın arabası p.c. mi?

Senem dedi ki...

Sinem merhaba, bu aralar etrafımdaki herkes hasta. Hava güzelken hasta olmak da ayrıca bir ızdırap bence. Neyse ki biz çabuk atlattık. Neva’nın hala biraz burnu akıyor ama keyfi yerinde.

Sarıçizmeli, teşekkür ederiz. Artık biz de Umur Ege’nin takipçisiyiz. :- )

Evet Hülya, açılım yapmanın zamanıdır diye düşündüm :- ) Bu arada Neva’nın gece uykusu yeni saat uygulamasıyla birlikte bir saat ileriye kaydı. Eskiden en gec sekize uyuyan çocuk şimdi 9-9:30 da uyuyabiliyor ancak.. yandık ki ne yandık...

Esracım, şaka yaptım.. hem benzesinler tabi babalarına... benim çok hoşuma gidiyor... gerçi ara sıra da sinir oluyorum bu duruma ama npalım, yapacak birşey yok : ))

Bir söz teşekkür ederiz. Biz de sizi ziyarete geleceğiz hemen şimdi... bundan böyle görüşmek dileğiyle..

Sarıçizmeli, evet neva’nın arabası p.c. biz almadık, şimdi 2.5 yaşında olan yeğenimin arabasıydı, bize verdiler.

saricizmeli dedi ki...

Çok heyecanlandım, ilk defa bir bloger takipçimiz. Hem de üniversite dünyasından biri, bu mayısta gireceğim yeterlik sınavını geçeceğime dair bir sinyal mi yoksa:P

Umut Ege'nin arabası da p.c.. Araştırıp karar verdik biz. Ama şimdiye dek hep evde kullandık. Dışarıda deneme şansımız olmadı.
Dışarıda kullanım deneyimlerin doğrultusunda, doğru bir seçim mi yapmışız?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...