1 Şubat 2009 Pazar

minyatür odalar

Hareketli bir haftasonu daha geçirdik. Dün Neva kalabalık bir aile toplantısına katıldı. Babaannesi, dedesi, amcası, yengesi, kuzeni, babasının dayısı, yengesi, kuzenleri ve bir de kuzen çocuğu hep bir araya geldik. Kuzen çocuğu Neva’dan yaklaşık iki ay küçük harika bir kız bebek. Neva ile acayip iyi anlaştılar. İkisini yan yana koyup yüzlerce poz resimlerini çektik. Birbirlerine dikkatlice bakışları, aynı anda aynı şeylere gülüşleri, birbirlerini incitmeden dokunuşları görülmeye değerdi. Yalnız bir kez daha Neva ne kadar hareketli bir çocuk anlamış oldum. İki bebek arasındaki enerji farkı çok barizdi.



Bugün de yolumuz Haliç’e düşmüştü. Oraya kadar gitmişken Rahmi Koç Müzesi’ndedi Minyatür Odalar Sergisi’ni gezelim dedik. Ben ne zamandır istiyordum ama Neva ile zor olur diye gitmeye cesaret edememiştim. Kompozit Neva’yı kanguruya koydu ve sorunsuzca gezdik sergiyi. Çok da beğendik. Sanatçı Henry Kupjack’ın her türlü ayrıntıyı dikkate alarak yarattığı 20 kadar minyatür oda sergileniyor. Özellikle ilk ve ortaokul çocuklarının çok hoşuna gideceğini düşünüyorum. Giriş tam 9 TL, öğrenci 5TL, öğretmene ise ücretsiz. Müzenin karşısında ise ücretsiz otopark var.

Bu arada müzeyi gezerken Neva aniden acıkıverdi. Oradaki görevli arkadaşlara bebeği emzirebileceğimiz bir yer olup olmadığını sorduk. Karşı binada bebek odası varmış ama o soğukta dışarı çıkmayalım diye sağolsunlar bize serginin arkadasında bulunan küçük bir odayı açtılar, ben de rahat rahat emzirdim Neva’yı. Küçük odaya girip çıkarken bir sakarlık yapıp minyatür odaları devirip parçalayacağım diye Kompozit’in aklı gitti ama sorun çıkmadı neyse ki : -)

5 yorum:

kirazsevdasi dedi ki...

Senemcim, Nevacık gün gectikce ne tatli bi kız oluyor yaa, maşallah...
Yok canııım artık siz ne zarar verebilirsinizki minyatur odalara,
şu an bir fil zerafetindeyim asıl :)

Calanon dedi ki...

Cok ilginc bir sergiymis, ben de gorebilmeyi isterdim.

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

yaa bu kız acayip değişik güzel bi lokuma dönüşüyo. dudaklar, gözler inanılmaz etkileyici. emici maymun seni..

Tuğçe dedi ki...

Boncuuk gözlüm benim...Gülüşüne hayranım Nevacım yaa...Maaşallah sana!

olmadık işler peşinde dedi ki...

Ne kadar anlamlı bir yüzü ve güzel hatları var bu cici kızın. Nazar değmesin, maaşallah :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...