12 Şubat 2009 Perşembe

ebelendik-sobelendik

Mimler, sobeler birikti, bir türlü fırsat olmadı cevaplamaya. Şimdi deneyelim bakalım.

1. Öncelikle melek kokusu mimlemiş beni ve demiş ki: Yakininizdaki ilk kitabi alin, 161. sayfasini acin, 5.cümleyi okuyun ve blogunuza yazin.

Şimdi bakıyorum etrafıma, en yakınımdaki, bilgisayarımın hemen yanındaki kitap “Corpora in Applied Linguistics” kitabı. Ve 161. sayfadaki 5. cümle der ki: “Carter (2000) has stressed that what might be called ‘conversation’ is in fact composed of a large number of discrete registers, each of which has different characteristics.” Pek heyecansız bir mim cevabı oldu bu, farkındayım!

2. İkinci olarak Yasemin sobelemiş beni ve evlilik fotom ile şimdiki halimi karşılaştırmamı istemiş. Ben blogumda kendi resimlerimi koymayı şimdilik pek istemediğim için bu sobeyi fotosuz cevaplamak zorunda kalacağım. . :( Ben evleneli öyle çok uzun bir zaman olmadı zaten, sadece 2.5 sene. Bu süreçte çok büyük bir değişim geçirdiğimi sanmıyorum. Evet, hamilelikte 13 kilo aldım ama doğumla birlikte 10 kilo kaybettim. Ama öyle ince, çıtı pıtı bir kadın hiç değilim. An itibarıyla 1.65 boy ve 67 kilo ile idare ediyoruz işte : )

3. Son olarak da sağolsun elfeyp “I Love Your Blog” mimiyle mimlemiş beni. Çok mutlu oldum. Bu blog işi çok fena. Feci zaman alıyor ama yine de her sabah bilgisayarımı açar açmaz hemen girip kontrol ettiğim sayısız blog var. Elf’inki de bunların başta gelenlerinden. Geçenlerde bir gazetede blog okumanın çağın bağımlılığı haline geldiğini ve insanların artık cep telefonlarıyla bile düzenli olarak blog okuduklarını yazıyordu.

2 yorum:

elfeyp dedi ki...

Hmmm..Daha dikkatli olucam artık hocam :)
Öptük..

Meltem :-) dedi ki...

Ödülledirildin canım...bana bi uğra bakalım:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...