20 Ocak 2009 Salı

ilk hastalığımız



Bu sabah 38 derece ateşle güne başladı Nevacık. Zaten Cuma akşamı ve bütün gece de emdiği bütün sütleri defalarca fışkırtarak kusmuştu, biz de Cumartesi sabahı derhal soluğu doktorda almıştık. Ama o zaman ateş yoktu, sadece kusma ve biraz halsizlik vardı. Doktor hiçbrşey bulamadı, her ihtimale karşı idrar tahlili istedi ama neyse ki o da temiz çıktı. Yavrum, Cumartesi günü öyle halsizdi ki, o hareketli ve kıpır kıpır halinden pek eser yoktu, koyduğum yerde kalıyordu. Öyleyken bile doktor teyzesi “ne kadar güleç biz bebekmişsin sen öyle” dedi. Cumartesi, Pazar gecelerini evde dinlenerek geçirdik, geceleri ben onun odasında uyudum. Pazartesi günü ise artık canavar gibiydi. Eski canlı haline kavusşmuştu yeniden. Öyle olunca ben de işe gittim. Bu sabah ateşle uyanması çok süpriz oldu bana. Hemen tekrar doktora gittik, kan tahlili yapıldı parmağından. Çok kızdı yavru kuşum tahlili yapan hemşireye, çok ağladı. O ağladıkça benim içim yandı. Çok kızdım kendime bakamadık çocuğa diye. Neyse ki bakteriyel bir durum çıkmadı, virütik bir hastalıkmış. Yalnızca ateş düşürücü önerdi doktor. Bir de bol bol, ne zaman isterse emzirin dedi. Bu sabah bölüm toplantımız vardı ama işe gitmedim, kızımın yanındayım şimdilik. E. teyzesi de geldi, birlikte bakıyoruz Nevacığa. Arada bir mızıldansa da keyfi çok kötü değil neyse ki. Şimdi yatağında kendi kendine oynuyor, ben de bunları yazabiliyorum (fotoğrafları da şimdi çektim). İnsanın çocuğunu hasta görmesi çok zor birşeymiş, ama tabi en kötüsü böyle olsun, Allah çaresiz hastalıklardan korusun diye dua ediyorum.

13 yorum:

Ayse dedi ki...

amin Senemcigim... cok cok gecmis olsun kucuk hanima... sana da kolay gelsin.

siyap dedi ki...

çok geçmiş olsun inşallah kolayca atlatır,neyseki hafifmiş.Allah hepimizin çocuklarını çaresiz hastalıktan korusun,resimlerde de yine çok tatlı maşallah!
benim yerime öp o kırmızı tontiş yanaklardan,
sevgiler...

ELÇİN dedi ki...

çok geçmiş olsun

allah dermansız dert vermesin derler büyükler ...ne kadar doğrudur

dualarım sizinle

sevgiler

Mısır Patlağı :) dedi ki...

Evet cnm ettiğin duaya amin diyorum tatlı neva hanımada geçmiş olsun :)

İnşallah kolayca atlatırsınız ...

sevgiler.

elfeyp dedi ki...

Çok üzüldüm gerçekten, bu kadarla biter umarım. Ben de en çok ateşten korkuorum. Nevacığı öpüoruz çoook ..

elfeyp dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Seyhan dedi ki...

çok geçmişolsun Senemcim allah beterinden korusun

Betül dedi ki...

geçmiş olsun...

Calanon dedi ki...

Canim minik,
cok gecmis olsun size. Su haliyle bile guzeller guzeli suratindaki o gulumsemeyle annesi.

Yesim dedi ki...

Nevaciga cok gecmis olsun, atese ragmen nasil da tatli tatli oyuncagiyla oynuyo, cok seker masallah...

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

canım geçmiş olsun. bebekler bakıcı, ortam değişikliğine çok çabuk tepki gösteriyorlar sanırım.

Kremali'nin annesi dedi ki...

Minik ve sevimli Neva'cigima acil sifalar diliyorum. Masaallah, hasta haliyle bile gulucukler dagitiyor ya, cok ama cok seviyorum ben bu kizi:)

Kremalim ve ben ikinizi de kocaman opuyoruz.

Sevgiler,
Ayse Sule

Senem dedi ki...

Arkadaşlar, hepinize çok teşekkür ederim. Neva zorlu bir gece geçirdikten sonra bugün çok daha iyiydi. Dediğiniz gibi ateşe ve tüm sıkıntısına rağmen gülümsemek için bahaneye bakıyordu. Hatta dün gece 1 gibi biz onu uyutmaya çalışırken o bize kıkır kıkır gülüyordu. Bu arada Hülya haklısın, ben de aynı şeyi düşündüm. Bakıcımız çok iyi ve sıcak Allahtan ama yine de değişiklikler çocukları etkiliyor.

Ayşe Şule, nerelerdeydin sen? Merak ettim valla. Galiba tez yazıyorsun, bilirim ne zor bir dönemdir. Eğer öyleyse Allah sabır, güç/kuvvet ve kolaylıklar versin diyorum. Biz de Neva ile sevgilerimizi gönderiyoruz ve AK'nın maceralarını heyecanla bekliyoruz. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...