15 Aralık 2008 Pazartesi

neva'nın limon selvisi

Dün sabah havayı güzel görünce evde kahvaltılık birşeyler hazırladık, termosa çay koyduk, Neva’yı da sarıp sarmaladık, doğruca Belgrad ormanlarına gittik. Hava harikaydı. Ormanın içinde kahvaltımızı ettik, sonra da dere kenarı boyunca yürüdük. Önce altı kilometrelik parkura girmeye niyetlenmiştik ama bebek arabası yoldaki ufak taşlardan çok sarsılınca vazgeçtik. İyi ki de vazgeçmişiz. Geyik üretim tesislerinin olduğu tarafa doğru yürüdük. Sabahın erken saatinde o taraflarda kimsecikler yoktu. Bir ağaçkakanı iş üstünde izledik uzun uzun, derenin şırıl şırıl sesini dinledik, düşen yaprakları seyrettik, bol bol çam kokusu çektik içimize. Neva saatlerce uyudu temiz havada. Arabasında çok rahat ve mutlu görünüyordu.



Dönüşte de kızımız için bir ağaç fidanı alalım dedik ve aşağıda resmi olan limon selviyi aldık. Babası bugün lojmanın bahçesine diktirdi fidanı, ben de bir koşu gidip resimledim. Dilerim Nevamız da ağacı da uzun yıllar yaşar, her ikisi de mutlu ve güzel günler görür.



7 yorum:

Betül dedi ki...

fidan çok iyi fikir..:) tabi bebişlerin uyuması için açıkhava yürüyüşüde...:)

Seyhan dedi ki...

ağacın yanındaki gülen fotoğrafına bayıldım . benim için kokla..

siyap dedi ki...

ay ne güzel bir şey yapmışsınız,tebrik ederim.benim de ceren için böyle bir düşüncem var ama daha hayata geçiremedik.
ikisine de uzuuun ömürler diliyorum.

Rahsan Collyer dedi ki...

Çok iyi etmişsiniz Senemcim, ellerinize sağlık. Bizim kıza da benim arkadaşlar limon, mandalina ve limon çamı fidesi getirmişlerdi, bahçemizde onunla birlikte büyüsün gelişsinler diye. Bence de çok iyi fikir.

Yesim dedi ki...

Ne iyi etmişsiniz, Neva çok şeker çıkmış fotoğraflarda öpüyorum onu...

mummy dedi ki...

Amin amin Senemcim..Hakkaten çok hoş bir fikir benim de aklıma çok yattı...Bizim bahçeye de bir Ece kız fidanı yakışır o zaman:))

Senem dedi ki...

Ağacımız çok güzel oldu gerçekten de. Fidanlıkta öyle güzel ağaçlar vardı ki, birçoğunda aklımız kaldı aslında. Biz de bundan sonra her sene Neva adına kendi elimizle bir ağaç dikmeye karar verdik. Rahşancım arkadaşların çok güzel düşünmüş. ağaç fidanı yeni doğan bebekler için çok güzel bir hediye bence. Minik birer Efe, Ceren, Ela ve Ece fidanları çok hoş olacaktır. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...