25 Aralık 2008 Perşembe

neva dört aylık


Kompozit dün yine bütün gün iş için Ankara’daydı. Öyle olunca çok yakın iki arkadaşım işlerini yoluna koyup bana geldiler yardıma. Onlar sayesinde dünü kolay atlattık. Neva bayılıyor böyle ziyaretçilere. S teyzesine zaten alışkın, onu görünce ağzını yaya yaya gülüyor hemen, A teyzesine de hemen alıştı. Zaten A o kadar şaklabanlık yaptı ki, ben bile çok güldüm. Bu arada şımardı valla bizimki, yalnızca onunla konuşalım istiyor. Biz kendi aramızda sohbet ettikçe yaygarayı basıyor. Onunla konuşmaya başlayınca da balık gibi çırpınıp, kıkır kıkır gülüyor. Bir görseniz, o kadar tatlı ki : -)

Bu arada Neva bugün 4 aylık oldu. Dün A teyzenin getirdiği pastanın üzerine dört adet mum dikip beşinci aya girişini kutladık. Bizimki yiyemediği pastaya şaşkın şaşkın baktı. Onun yerine mumları da biz üfledik...

Kuş uykusundan uyandı yine benimki. Yazacak çok şey vardı ama devamı sonraya...

4 yorum:

Ayse dedi ki...

ay kuzucugun surata bakın! ne tatli bakiyor o mumlarin isigina... masaallah.

Betül dedi ki...

böyle mumlu pastalar ilgilerini çok çekiyor.Efemde bayılıyor buna...:)

aysarayı dedi ki...

maşallahbu bebeler ne çabuk büyüyorlar,bizim kız doğduğunda neva daha anne karnındaydı,şimdi ise 4.ayını bitirmiş...çok da güzel olmuş...

Hülya Çobanoğlu Cinsçiçekçi dedi ki...

ah bu kuş uykuları. ben de neler neler yazacaktım ama tuna kucağımda, parmağımı kemiriyor. tek elle de anca bu kadar yazılıyor. nice aylara yıllara neva'ya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...