17 Ağustos 2008 Pazar

hazırlıklar, hazırlıklar... (37+ 5)

Küçük tatilimiz bitip de eve döneli br haftadan fazla oluyor ama sıcak ve nemli hava bir yandan, gelen giden misafir bir yandan derken bloguma yenilikleri yazamadım. Zaten üstümde öyle korkunç bir üşengeçlik, halsizlik ve isteksizlik var ki anlatamam. Bu halde ben nasıl doğum yapacağım, nasıl bebeğe bakacağım diye kara kara düşünüyorum. Sıcağı zaten oldum olası sevmem, bir de bu durumda iyice bunalttı beni bu Ağustos günleri.

Öncelikle yandaki sayacı yeniden düzenledim ve 25 Ağustos’taki sezaryen tarihine göre ayarladım. Aslında 40 hafta 2 Eylül’de doluyor ama madem ki doğum 25 Ağustos’ta olacak, ona göre geri sayım yapmak daha mantıklı diye düşündüm. Tabi orada on günden az kaldığını görmek heyecan katsayısını iyice arttırıyor.

Geçtiğimiz Pazartesi günü Kompozit ve S ile birlikte rutin doktor kontrolüne gittik. Yine 25 dakikalık NST’den sonra ultrasona girdim. NST de herşey yolunda görünüyordu, ultrasonda da bebecik 3 kilo ve 49 cm çıktı. Yavru kuşun tombiş yanaklarını, ellerini ultrason ekranında son bir kez daha seyrettik. Canım benim, yine dudaklarını büzmüş, ağzını açıp kapatıyordu meme arar gibi.

Benim kilo alışım 13 de takılmış durumda, son zamanlarda kilo almadığım gibi az az veriyor bile olabilirim. Canım sütlü tatlı ve meyve haricinde hiçbirşey yemek istemiyor. Kağan Bey herşeyin yolunda gittiğini, bundan sonra kontrole gerek olmadığını, direk doğumda görüşeceğimizi söyledi ve 25 Ağustos sabahı ve öncesince neler yapmam/yapmamam gerektiğini bir bir saydı. Gece 2 den sonra birşey yiyip içmek yok, sabah 6:30 da da hastanede olunacak. Birkez daha epidural sezaryenin avantajlarından bahsettikten sonra el sıkıştık ve doğumda görüşmek üzere ayrıldık.:- )

Doktor kontrolü sonrasında S ile bizim eve gelip bebek odasına giriştik. Sonunda yatağın kokusu çıktığı için bir kez daha yatağı sildik, kuruladık, nevresim takımlarını yerleştirdik, dolaplara kıyafetlerini dizdik, yıkanacakları ayırdık. Hepsini de inanılmaz bir keyifle yaptık. Sağolsun, bu süreçte kocamla birlikte en büyük destekçim yine S. Birlikte alışverişe gitmek, hazırlık yapmak apayayrı bir eğlence. Aşağıdaki resimde Kompozit ve S.yi bebek odasının güneşliklerini takarken görüyorsunuz :- )



İşte bunlar da bebek odasının hemen hemen son hali. İstediğimiz bebek odası halısı stokta kalmadığı için idareten kilim serdik yere. Bir de duvarlara asacağımız resimler halen çerçevecide, onlar da gelip asılınca hemen hemen herşey tamamlanmış olacak.






Aaa, bu arada bebek hazırlıkları ile ilgili en büyük eksiğimizi söylemeden geçemeyeceğim. Kızımızın henüz bir ismi yok. Aday isimler var elbette ama hiçbiri tam olarak içimize sinmiyor. İsim bulmak, daha doğrusu “bu olsun” diye karar vermek ne kadar da zor bir işmiş!!! Şimdilik küçük hanımın doğmasını bekliyoruz, belki yüzünü görünce "işte bu" diyebiliriz.! : -)

9 yorum:

Yesim dedi ki...

Senemcim, gunler iyice azalmis artik sonuna geldiniz ne heyecanli :) Bebegin odasi da cok guzel olmus, gule gule kullanin. Isim konusunu hic sorma, cok zormus valla... Kilo alimin da tam super olmus, tebrikler!
Sevgiler,

MELEK KOKUSU dedi ki...

canim cok güzel zamanlar bunlar ben okurken kendim heyecana kapildim diyebilirim :) bu arada kizlarimizin lambalari ayni ben Ikea´dan aldim, cok cici icinde her renk var diye :)benim bebisin ismi yaklasik 23.haftasindan belli oldu genelde söylenmezmis hani iolurya birsey olur diye, ama ben her yerde kizimiz helin yagmur söyle tekmeliyor böyle hickiriyor diye anlatiyordum ki hala yapmaktayim:) insallah hersey yolunda giderde bebisini saglikla kucagina alirsin

Pıtırcık dedi ki...

Senemcim oda tamamlanınca çok güzel olmuş, herşeyini sağlıklı sıhatlı kullanın inşallah, İsim konusu gerçektende çok zor, bence çokta önemli bizde çok zorlanıyoruz bakalım ne olacak, eminim doğumunda çok güzel geçecek ve minik hanımı kucağına alacaksın. kendine iyi bak öptüm

Anne Duru dedi ki...

senem,
kızınızın odası çok güzel olmuş maşallah..darısı başımıza:)
isim konusunu sorma babamızla aramızda sürekli konuştugumuz tek konu bu ..isim çok önemli çocuğa bütün hayatı boyunca sorumluluğunu verdiğin bişey..zor ama çok da keyifli..
kolay gelsin canım :)

siyap dedi ki...

çok güzel,çok sade ve içaçıcı bir oda olmuş.prenses güzel güzel büyür inşallah bu odada...

beni de bir heyecan aldı şimdi.çok az kalmış gerçekten hadi hayırlısı olsun artık tanışmaya az kaldı minişle.sağlıkla,mutlulukla doğar inşallah!
sevgileee...

Rahsan Collyer dedi ki...

Senem senin adına ben heyecan yaptım birden, resmen doğumdan bir önceki geceye döndüm. Geçmez bu son hafta şimdi senin için, heleki son gece yok mu... Odası çok güzel olmuş, sepette benimkinin aynısı. Çok rahat edeceksin o sepetle, odadan odaya taşıyorum ben, hatta evden eve. Ben nerdeysem Mina Hanım da orada oluyor böylece. Aday isimleri merak etmedim değil, neyse bekleyip göreceğiz küçük hanımı ve ismini artıkın. Hadi bakalım, son hafta... relax...

esin ve ömer dedi ki...

Senem küçük prensesin odası çok güzel olmuş...
Benim de hamileliğim esnasında en zorlandığım şeylerden biri olmuştu isim seçmek
Ömer ismi biz eşimle üniversite sıralarındayken belliydi,ama ikinci bir isim konusunda çok düşündüm.
En sonunda şöyle bir formül buldum,beğendiğim isimleri yüksek sesle söyleyecek,ömer hangi isimde kıpırdanırsa o ismi koyacaktım.Nitekim Yiğit dedim benim oğlan tekmeyi salladı:)
Tamam dedim işte diğer ismin.....

Adsız dedi ki...

oda süper şık ve sade olmuş
artık gelince yakından görürüz dimi...
dinlen ve pozitif düşün
baksana kaç gün kaç saat kaldıki yoğun tempoya...sevgiyle kal
yıldız

Çikolatalı pasta dedi ki...

Yorum yazan herkese tek tek cok tesekkur ediyorum. Odanin begenilmesine cok mutlu oldum, bizim de cok icimize sindi gercekten. 1.5 yild sonra bu evden tasinacagimiz icin odaya daha kalici birseyler yaptirmak istemedik ama bu haliyle de sevimli oldu :-)

Son gunlerin heyecani, hamileligin ilk gunlerinin heyecanina benziyor sanki. Bir bilinmezin baslayacak olmasinin hem son derece guzel hem de birazcik korkutucu heyecani... Insallah hepimiz saglikla aliriz bebeklerimizi kucagimiza :-)

Bu arada melek kokusu, Helin Yagmur cok guzel bir isimmis, emimim o da simdiden ismini iyice benimsemistir :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...