3 Ağustos 2008 Pazar

geri sayım (35+5)

Cuma günü doktor randevumuz vardı. Yine NST işkencesine girdim, 20 dakika öyle sırtüstü yatarak çile doldurmak çok sinir bozucu. Minişle ilgili herşey yolunda neyse ki. Kasılma yok, rahime giden kan da iyi durumda. Sonra yine ultrasona girdik. Küçük hanım sabah 6-9 arası deli danalar gibi tepindiği için doktor randevusunda derin derin uyuyordu ve yine yüzünü göstermek istemedi bize. Ama kilosu en düşük ihtimalle 2750 gr. ı bulmuş. Ben de toplamda 12 kilo almış durumdayım. Bu seferki muayene sonunda doğum için de gün aldık. Kısmetse ve kızımız aceleci davranıp da önceden gelmeye kalkmazsa 25 Ağustos, Pazartesi sabahı saat 8 de aramıza katılacak. Artık iyice geri sayım başladı yani. Ne hissettiğimi tam olarak kestiremiyorum. Heyecan var tabi ama çok belirgin değil. Daha çok, tanımadığım ama hayatımın bundan sonraki kısmını birlikte geçireceğim birisiyle ilk defa karşılaşacak olmanın verdiği tuhaf, endişemsi bir hissiyat içindeyim.

Bu arada dün kızımın blog teyzeleri (Pıtırcık –yani Seyhan- Yıldız ve Ayça) ile ikinci buluşmamızı yaptık, çok sıcak, çok keyifli bir buluşma oldu. Çeşitli sebeplerle istediğimiz kadar uzun oturamadık ama yine de onları tekrar görmek çok güzeldi. İki anne, 10 aylık iki güzel bebek, iki anne adayı ve biri yolculuğunun başında, diğeri nerdeyse sonuna gelmiş iki bebek adayı... ooo, tahminin edersiniz ki konuşacak çok şey vardı. Tonguç efendi ile Oyluş hanım geçen seferden beri iyice büyümüş, hareketlenmiş, iyice tatlanmışlar. Seyhan da hafif göbek yapmaya başlamış :- ) Şimdi heyecanla bebeğinin cinsiyetini öğrenmeyi bekliyoruz. Herşey sağlıklı ve yolunda gidince cinsiyet de eğlenceli bir merak haline geliyor işte böyle. Bu arada hem utandık, hem sevindik; blog arkadaşlarımız çok güzel hediyeler getirmişler çünkü... buradan tekrar teşekkür ediyoruz.



8.5 aylık hamile göbeğimle dışarı çıktığım zaman pekçok kişinin ilgi odağı oluyorum. Gözler kocaman kocaman açılıp göbeğime dikiliyor, birçok kadın tatlı tatlı gülümsüyor ve genelde birileri mutlaka laf atıp kaç aylık hamile olduğumu, kız mı erkek mi beklediğimi vs. soruyor. Şikayetim yok, bu ilgi hoşuma gidiyor, tadını çıkartıyorum. Yalnız tanıdık tanımadık birçok kişiden de bebekli hayatın zorlukları, hamileliğin en güzel dönem olduğu, uykusuz gecelerin beni beklediği yönünde yorumlar alıyorum ki gözüm korkmuyor desem yalan olur!!!

Geçenlerde bir gece kocayı evde bırakıp S.de kaldım, gece boyunca bir yandan sohbet ettik, bir yandan da geceleri daha bir hareketlenen kızımın karnımın içinde yaptığı akrobasi denemelerini izledik. Çok eğlenceliydi ama S. sabah uyandığımızda benim hala o koca göbeği taşımaya devam ettiğimi görünce (ki bu daha çok bir aydınlanma anıydı) bu işin o kadar da eğlenceli olmayabileceğine kanaat getirdi. Zira dışardan sevmesi güzel de sürekli sürekli çekmek zor iş. Bebek doğduktan sonra da öyle olacak sanırım. Severken iyi ama yorulunca anneye paslamak en iyisi :- )

İşte bizden haberler böyle. Sabır ve merakla bekliyoruz bakalım.

12 yorum:

Adsız dedi ki...

senemcim bizim içinde güzeldi inan
inş.hatun doğunca dahada keyifli olacak
umarım en güzel haliyle bebeğini kucağına alırsın
kendinize çok çok çok iyi bakın
sevgiler
yıldız

Anne Duru dedi ki...

selam:)
ne kadar tatlı bir heyecan yaşıyosun kimbilir..ne güzel umarım sağlıkla bebişi kucağınıza alırsınız:))
sevgiler,

Yesim dedi ki...

Senemcim, tarihi alinca heyecan iyice artmistir eminim, ama dedigin gibi endiseler de vardir biraz biraz. Ben de bir taraftan hemen dogsun istiyorum bir taraftan da endiselenmiyor degilim aslinda.
Sevgiler,

siyap dedi ki...

kocaman olmuş göbüşşş maşallah!ne kadar az zaman kalmış inşallah o güne kadar sabreder miniş.zorluğu oluyor ama minicik bir hareketleri her şeyi unutturuyor.
bende heyecanlandım şimdi haberlerini bekliyoruz sevgileeer...

Çikolatalı pasta dedi ki...

Yildizcim, tesekkur ederiz. Insallah bir dahaki bir araya gelisimizde bizim sipa da yanimizda olacak :-)

Anne Duru merhaba :) Dogum yaklastikca heyecan da hem artiyor hem de guzellesiyor gercekten. Ilk zamanlar hic gozumde bir bebek canlandiramazken simdi iyice kiyafetlerinin icinde, kucagimda falan hayal etmeye basladim, cok cok buyuk mutluluk :) Insallah senin dogumun yaklastiginda bunlari tekrar konusuruz :)

Merhaba Yesimcim... valla o endise kucagimiza alana kadar gecmeyecek herhalde. Ne de olsa hayatimizdaki en onemli yere oturacak insanla tanismaya hazirlaniyoruz. Bir de tabi hayatimizin tumden degisecek olmasi gercegi var. Ama herhalde yuzlerini gorup, kokularini icimize cektigimizde butun taslar yerine oturacaktir :-)

Siyapcim, kocaman oldum hic sorma :) Bebegin gelisine de sadece 3 hafta kaldi sadece!! Siz de yerlesmissiniz yeni evinize ne guzel... Masallah Pamus hic yadirgamis gorunmuyor mekan degisikligini.. ;))

Betül dedi ki...

Senemcim n kadar az kaldı.Heyecan tavan yapmak üzeredir:)
Bu arada gözün korkmasın hiç bişeyden.Evet bebiş gelince eski yaşamın gibi olmuyor herşey.Tabi bir süreliğine.Mesela öyla arkadaşlarla sohhbet falan:)Ama zaman ilerleyip bebiş büyüdükçe herşey yoluna girmeye başlıyor.Hepsi müthiş keyif verici telaşlar.Mesela şimdi ben Efeyle daha rahat gezmelere gidebiliyorum.İlk günler gibi değil.Ha bu arada anne yardımlarınıda unutmamak lazım.Annem olmasa sanırım işim çok zorlaşırdı.:)

MELEK KOKUSU dedi ki...

Herseyin yolunda gitmesi, bebisin gelis zamani her sey cok güzel, insallah tam zamaninda gelir,kocaman göbislede hareketler baya kisitlaniryordur, herseyin en güzelini diliyorum..Sevgiler

nebahat dedi ki...

slm Senem, bir süredir takip ediyorum yazılarını yorum bırakmamk bugüne kısmetmiş. Aynı şekilde bende bugün tibariyle 36+1 günlük bi bebek bekliyorum. Bizim kız da beklerse bizde ay sonu gibi planlıyoruz hayırlısı bakalım. Allah kurtarsın seni, beni ve bütün hamişleri....

Meltem :-) dedi ki...

Senemcim tarih aldığına göre kesinleşti mi sezeryan mı? Benimle tam 1 hafta fark olduğuna göre benim de eylül ün ilk haftası mı olacak yani. Bakalım doktor kontrolümüz yarın çıkar kokusu:)
Az kaldı be arkadaşım:) Artık şöyle ele avuca geldiklerinde biz de biraraya gelsek , yaşıtlarıyla büyüsün istiyorum hem de biz görüşmüş oluruz, bakarsın biz de bir oyun grubu kurarız:))

Magissa dedi ki...

20 gün! Nasıl da hızlı geçecek kim bilir.. :) Vallahi ben bile heyecanlandım, sen nasıl heyecanlanmayasın. İnsanın içinden çıkacak bir "kişi" ile tanışacak olmasının başka benzeri yok ki değil mi!

Giysiler oyuncak bebek elbisesi gibi. Sırf şu bebek alışverişi için doğurucam, ama o seni korkutanlar beni de korkutuyor işte :)))

Rahsan Collyer dedi ki...

Senemcim merhaba, bak ben geri geldim sonunda:) O kadar tuhaf geldi ki senin hamilelik tecrübelerini okumak, nedense birden bana uzak geldi, sanki daha 2 hafta önce hamile olan kişi ben değilmişim gibi. Hamileyken gittiğin her yerde insanların sana ilgi göstermesi olayı süper hakaten, benim de acayip hoşuma giderdi:) Tadını çıkart. Şaka maka az kalmış, eminim 20 gün sana bu sıcaklarda çok uzun geliyordur ama inan bana beklemeye değecek!

Çikolatalı pasta dedi ki...

Betülcüm, çok az kaldı hakikaten... ne kaadr heyecan yapmak istemesem de aklıma geldikçe kalbim atıyor hızlı hızlı. Sizin Efe kuşla maceralarınızı takip ediyorum. Maşallah eski aktivitenden pek birşey kaybetmedin, umarım biz de öyle oluruz. Benim annem de doğumdan birkaç gün önce gelecek ve sonrasında da bir ay kalacak inşallah. Anne yardımı şart gerçekten... Bu arada siz de tatile çıkıyormuşsunuz, iyi gezmeler, iyşi eğlenceler... : -)

Melek kokusu, iyi dileklerin için çok teşekkür ederim. Koca göbiş bu son ayda biraz zorlamaya başladı ama yine de doğumdan sonra özleyeceğim galiba göbişi de içindeki kıpırtıları da..

Merhaba Nebahat.... demek ki aramızda yalnızca birkaç gün var. Sen nasılsın, heyecanlı mısın... Sizin doğum nasıl olacak... umarım herşey yolunda gider... haberleşelim :- ) merak ederim ben şimdi...

Meltemcim, evet, artık bahane mi bilmiyorum ama göbek kordonundaki durumdan dolayı bizimkinin sezeryan olacağı kesinleşti gibi. Ben yine de mümkün olduğunca kendimi birşeye şartlamamaya çalışıyorum. Kısmette ne var bakalım. Bakalım sizin doktor ne diyecek : - ) Senin oğlunu, benim kızımı kucaklamama çok az kaldı be Meltem. Doğsunlar da kısa bir süre sonra bir araya gelelim, hem onları tanıştırmış oluruz, hem de bizim paylaşacak ne çok şeyimiz olur. Sizin gelişmeleri de heyecanla takip ediyorum blogundan : - )

Ah be Magissa, bu heyecan herhalde insan hayatındaki en haklı heyecan... heyecanlanmak için bundan daha iyi bir sebep olabilir mi acaba... Bu arada bak biz hepimiz acayip deneyim kazandık, sen doğurmaya bir karar ver, hepimiz sana hamilelik ve doğum koçluğu yaparız alimallah... alışveriş işi de işin en eğlenceli kısımlardan... eşim arada bana ‘unutma biz çocuğumu olacağı için alışveriş yapıyoruz, alışveriş yapmak için çocuk yapmıyoruz’ diye hatırlatmak zorunda kalıyor : - )

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...