22 Temmuz 2008 Salı

35. haftaya girerken



Günler baş döndürücü bir hızla geçip gidiyor. Bugün 35. haftamızın ilk günü. Yarın da hamileliğimin 240. günü, yani yarın resmen sekiz ayı deviriyorum. Henüz resmi izne çıkmamış olmama rağmen sağolsun iş yerimdeki arkadaşların anlayışı sayesinde izinde gibiyim. Ancak çok gerekli birşey olursa uğruyorum ofise. Günler evde televizyon, kitap, gazete, müzik ve çoklukla internet başında geçiyor. Hoş, sıcak ve nemli hava bir yandan, son iki haftadır başgösteren bel ağrılarım öte yandan pek öyle evden çıkacak durumda da değilim artık. Bugün mesela gözümü karartıp Beşiktaş’a gittim tek başıma ama sıcaktan o kadar çok etkilendim ki birşey olacak diye korktum ve sonrasında kendimi eve zor attım. Hamileliğimde 33. hafta dönüm noktası oldu diyebilirim. Öncesinde bedensel olarak gayet iyi durumdaydım, hareketlerimi kısıtlayan pek birşey yoktu. Ama son iki haftadır biraz yürüsem belim ağrımaya başlıyor, oturup kalkmalar, hele de eğilip doğrulmalar bayağı zorluyor beni. Kalan 5 hafta bu şekilde nasıl geçecek bilmem. Halbuki daha yapacak bir sürü de alışveriş var. Bu konuda haftasonu Kompozit, haftaiçi de sevgili arkadaşım S. bana yardımcı oluyor. Bundan sonra arabayla gittiğimiz klimali alışveriş merkezleri bir nebze olsun kurtarıcı olacaktır diye umuyorum.

Bu arada geçen hafta kuzumuzun karyolası ve yatağı da geldi ve bizim mini minnacık bebek odamızın nerdeyse tamamını kapladı. Odadaki kitaplık ve çalışma masasını tümden tasfiye etmek zorunda kaldık. Evin girişindeki koridora IKEA’dan boydan boya kitaplık aldı Kompozit ve evde monte etti; kitapları, CDleri yeni yerlerine yerleştirdik, çok güzel oldu. Odada kalan son bir kitaplığı da bebek dolabı olarak kullanmaya karar verdik. Bu arada karyola MDF den üretildiği için geleli on gün olmasına rağmen hala kokuyor. Bütün çekmecelerini açtık, kapı pencere de açık kokunun çıkmasını bekliyoruz. Koku çıkmadan nevresim, uyu seti gibi şeyleri yerleştirmeyi de düşünmüyorum. Bu arada uyku set için Funnababy’nin bir iki modelini beğendim. Mesela bir tanesi şu bir diğeri de şu .Ama bir de Taç’ta „vız vız arı“ diye birşey beğendim, şimdilik karar veremiyorum. Odanın halısını da İVİ Halı dan sipariş vermeyi düşünüyorum. Bunlara ek olarak IKEA'dan kırmızı bir emzirme koltuğu aldık, duvara asacağımız resimlerin de internetten siparişi verdik.
Odayı bitirene kadar aslında fotoğraf koymak istemiyordum ama dayanamıycam galiba ve karyolanın bir fotoğrafını ekleyeceğim buraya :- )



Cumartesi günü son bir kez tam kan sayımı ve toksoplazma için kan verdim, idrar kültürü ve tahlili için de idrar. Sonuçları yarın alacağız, inşallah temiz çıkar da son dakikada üzülmeyiz. Tahlil sonuçlarını aldıktan sonra da Cuma günü yine rutin doktor kontrolümüz var. Artık doktorumuzun ağzından bir tarih alabilsek çok sevineceğim ama şimdilik kendisi pek oralı değil gibi. ; -)

İşte durumlar böyle. Aslında bu postta son günlerde okuduğum kitaplardan ve dinlediğim müziklerden bahsetmeyi planlıyordum ama artık onlardan da bir başka bir post da bahsedeyim bari yoksa çok uzayacak.

16 yorum:

Pıtırcık dedi ki...

Selam ,

yatağı çok hoşmuş hemde kocaman güle güle kullanın. uyku setlerindende ben yeşilli, evli olanı sevdim aslında ikiside güzel. bu arada ağırlaşmana ve bel ağrılarına üzüldüm son bir görüşme planları suya düştü desene neyse bebiş olsun sonra görüşürüz belki bu arada hastane olarak nerede doğum yapacaksın. doktorunun anlaştığı bir hastane varmı?

son haftaları dinlenerek geçir bence ağrıların artmasın zaten havalarda berbat derecede sıcak hiç çıkma dışarı bende arkadaşın ve eşin yardımcı oluyorlar zaten onları kullanırsın :)
kendine çok iyi bak öptüm

mummy dedi ki...

Hamileliğin en zor dönemine girdin bile Senemcim..Ama sakın şikayet etme çünkü doğumdan sonrası da bundan koay olmayacak:)Karyolasını güle güle kullansın çok hoş..İki örtü de güzel ama takımı olsun istersen benim yaptırdığım Sezin Hanım bu modeli uygulamıştı bir müşterisine..Numunesini görmüştüm ben de.. ithallerden biraz daha uyguna ama senin düşünüklerinden biraz daha pahalıya geliyor ama karyolasıyla takım olur hoş durur..Öpüyorum sevgiler..

MELEK KOKUSU dedi ki...

Karyolasi cok cici ama ben takimlardan daha cok butterfly i begendim, tabi anne olarak son karar senin :) 28+4 teyim simdiye kadar bir rahatsizlik olmadi ama simdi senin dediklerini okuyunca korkmadim degil...Ama inaniyorum herhangi bir sorun cikmadan bebisini kucagina alirsin.

Sevgiler

esin ve ömer dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
esin ve ömer dedi ki...

Yatağa bayıldım,çok ii bir seçim lmuş.Bebe odası hazırlamak çok büyük bir keyif :)
Bİz de ömere oda yapmak için çalışma odamızı boşalttık,ama hala ıvır zıvır ların bulunduğu iki kutuya yer bulamadık,tek problem bu oldu :)
Bizm mobilyaların kokusu 1 ay da bile geçmemişti, dolabının bir gözünü pek açmamıştık orası bana hala kokuyormuş gibi gelyor.

Adsız dedi ki...

selam
karyolanızı sağlıkla kullanın
oylumunkine benziyor yalnızca arı figürü yok çok güzel
ben hala yanımda yatırdığım için kenarlık almadım ama baktıklarına bende bakmştım
en güzel en anlamlıgünler sonrasıda öyle olucak ama biraz volume artıyor
bol su iç ve hareket et,oturup kalma ve kendini doğuma o ana kilitleme,çünkü rahat olmak düşünmemek daha iyi geliyor
bel ağrısı hatırlarsan anlatmıştım bende doğumdan sonrada epey devam etti
son 1 aydır biraz azaldı gibi
işte hepsi egzersiz yapmamanın yan etkileri
iyi hissedersen buluşalım inş.
adı nolcak
mail atarsan seviniriz
yıldız
göğüs uçlarına evicap kapsül sür inan iyi geliyor
bende yara olmadı
karnına zaten sürüyorsundur herhalde
sürmüyorsan bodyshop kakao yağı kremi diyorum,1 numara

hadi öptüm

Meltem :-) dedi ki...

Senemcim kızımız güle güle kullansın yatağını, çok zevkli ve güzel olmuş.
Kendini çok yorma dicem ama ben de senin gibi olduğum için Allah korusun sokakta doğurucam gibi bu gidişle:))Sevgiler

Çikolatalı pasta dedi ki...

Pitircik merhaba, dogum buyuk ihtimalle Incirli Ethica hastanesinde olacak. Hastaneyi gidip gorduk, temiz ve bayagi donanimli gorunuyor. Gerci bize cok uzak ama napalim, hem doktorumuz cok tavsiye ediyor (anestezist ve hemsirelerinin de cok iyi oldugunu soyledi) hem de Ethica’da emekli sandigi indiriminden yararlanabiliyoruz. Son haftalar cok hizli geciyormus, ne hissedecegimi, ne dusunecegimi bilemiyorum inan… yavas yavas kizimi kucagimda ya da odasinda hayal etmeye basladim, kesinlikler cok heyecan ve mutluluk verici bir duygu! :-) Mumkun oldugunca evden cikmamaya calisiyorum ama yine de bir haftasonu ayarlayip klimali bir yerde bulusabiliriz bence…

Esracim, zaten asil dogumdan sonra ne kadar yorulacagimizi dusundukce bugunlere sukrediyorum. Su siralar mumkun oldugunca hep yapmak isteyip de yapamadigim tembelligin tadini cikartmaya calisiyorum :- ) Ugur bocekli tekstili burada bir magazada da buldum, ancak siparis edilmesi, yapilmasi falan 1-2 ayi bulabilirmis. Ben de cok tez canli birisi olarak hemen elimde olsun istiyorum. Keske yataga daha once karar verseymisiz diye uzuldum biraz.

Melek kokusu, cok tesekkur ederim. Hic korkma, benim simdiki rahatsizliklarim bile oyle buyutulecek birsey degil ve daha cok sicaklardan oluyor. Zaten herseye ragmen bence hamileligin her ani, her asamasi ayri guzel!

Esincim, tesekkurler… biz de yatagimizi cok sevdik, insallah kizimiz da begenir :- ) Bir yerde okudum, tam dogum oncesi anneler bebek odasina cok buyuk ozen gosterirmis, bu da yuva yapma icgudusunden kaynaklanan bir durtuymus : -)

Yildizcim, aslinda bulussak ne guzel olur. Tam dogum oncesi sizlerle gorusmek bana cok iyi gelir eminim. Aslinda ayarlasak da onumuzdeki haftasonu (yani Agustos’un ilk gunleri) birseyler yapsak… Emailleselim!!

Meltemcim, ben de sizin odaya bayildim. Ne kadar az zamanimiz kaldi degil mi? Birer hafta arayla ben kizimi sen oglunu kucagina alacaksin insallah… Cok tatli bir heyecan… Tolga’ya simdiden sevgileeeer :- )

Adsız dedi ki...

Senemcim Sezin hanım bir haftada teslim ediyor ilgilenirsen (yanlış anlama komisyon falan almyorum:))Ama bu zor döneminde Kadıköye gitip gelmen zor olabilir tabi..Gösterdiklerin de çok hoş yanlış anlama bende bi takım merakı var da ondan dedim:)Sevgiler canım...

Mummy (Esra)

Pıtırcık dedi ki...

Senem Fotoğrafı yeni gördüm, çok tatlısınız kocama olmuş göbişin :) buluşma konusunda bu sefer sana yakın biz yere biz geliriz artık sen yorulma. Ethıca'yıda hatırladım şimdi yazmıştık gidip gördük diye

Adsız dedi ki...

Merhaba.Allah sağlık ve sıhhatle bebişlerimizi kucağımıza almayı nasip etsin.Biz biraz daha yolun başındayız ama yatağa bayıldım bir mahsuru yoksa nerden aldığınızı paylaşabilirmisiniz.Teşekkürler
Sibel

Çikolatalı pasta dedi ki...

Esracim, ben sana ozelden mesaj atayim da Sezin Hanim;in bir telelonunu alayim bir ara.

Seyhancim, gobek resimlerini sonradan ekledim :-) Balon gibi oldum gordugun gibi. Gobegim ciksin diye hic sabirsizlanma, sonra oyle bir cikiyor ki :-) ama cok keyifli valla. :)

Merhaba Sibel, ziyaretin ve iyi dileklerin icin tesekkur ederim. Yatagi begendigine cok sevindim, biz Modoko'da Vanilya magazasindan aldik. Orada gordugumuz bir model uzerinden kendi istedigimiz ufak birkac degisik yaptirdik, bayagi icimize sindi. Sizin de bebeginiz hayirli olsun, saglikla gelsin :) Blogunuz var mi?

Adsız dedi ki...

Henüz bir blogumuz yok işyerinde çok fazla vakit ayıramıyorum ama ev için bir laptop almayı planlıyoruz.Yatağa bayıldım bir o kadar sade ve şık.İlgin için teşekkür ederim.Blog için bende sabırsızlanıyorum umarım en kısa zamanda sizlerle paylaşırım.
Sibel

Calanon dedi ki...

Ben resimlerden en çok bebeği taşıyan annenin güzelim yusyuvarlak göbeğini beğendim.

Ne güzel şu hazırlık günleri, öyle değil mi?

Çok az kaldı. Sana ve kızına mutlu ve sağlıklı günler dilerim evin yeni odasında.

Kremali'nin annesi dedi ki...

Eveeet, iste simdi tam kivama gelmisiz:) Eger o karni tasimak icin artik destek gerekiyorsa, mutlu sona cok yaklastik demektir.

Bebisin gule gule kullansin yatagini. Cok begendim:) Yalniz seni simdiden uyarayim. Ben bebegimi hastahaneden eve getirip de ilk defa yatagina koydugumda, sok olmustum. Yav bu yatak ne kadar buyukmus, acaba daha kucuk bir sey mi alsaydik diye sormustum esime. Simdi ise, ki aradan sadece 10 ay gecti, ayni yataga sigmiyor bizim kucuk bey. Insaallah sen de ayni duygulari tadar ve prensesinin buyume hizi karsisinda hayretler icinde kalirsin :)

Sevgiler,
Ayse Sule

Magissa dedi ki...

Merhaba Senem,
Kaç gündür nedense yorum penceresi açılmıyordu bende, o yüzden yazamamıştım - ama ben de o top göbekle elbisene bayıldım. :)

Yatak da çok sevimli, eşyalar yerleşince bir de tam oda fotoğrafı bekleriz!

Bel ağrısını ise herhalde hamilelik geçirmişler kadar iyi anlıyorum... Aman koru belini, çok ayakta iş yapma, yapacaksan da ayağının birinin altına hafif bir yükselti koy, sürekli ayak değiştir. Böylece daha az yük biner beline.

Az kaldı hadi, hepimiz heyecanla bekliyoruz cücüklerinizi. Hamile kaldığımda bu hamilelik günlüklerini dönüp okumayı düşünüyorum, ona göre yazın! :)

Sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...