9 Temmuz 2008 Çarşamba

33. haftaya girerken

Dün son üç haftadır heyecanla beklediğim doktor kontrolümüz vardı. Bizim miniş içerde o kadar hareketli ki ultrasonda neler yaptığını görmek için can atıyordum. Sabahtan Kompzit, S ve ben güle oynaya gittik doktora. Çok şükür herşey yolunda. Önce ilk defa olarak 20 dakika NST’ye bağlandım. Offf, ne zor işmiş NST. Bir kere belim sırtüstü yatmaktan çok ağrıdı, ayrıca sıcaktan fenalık geldi, sonlara doğru nerdeyse yeteeer diye bağıracaktım.Neyse ki rahim kasılması görünmedi, bebeğe giden kan da gayet iyiymiş. Alnımızın akıyla çıktık yani ilk NST’den.

Sonra asıl eğlenceli kısım başladı, ultrason!!! Kuzumuz 32+0 itibarıyla 2150 gr. ve 43 cm.çıktı. Doktorumuz yine bizim narin kızımızın tam bir tosun olduğunu belirtmeden geçemedi : -) Artık görüntüsü ekranlara sığmıyor valla!!! Kağan Bey "herşey yolunda, seninkinin notchları falan taktığı yok“ dedi :-) Bu arada ultrason sırasında küçük hanım tıpkı meme arayan bebekler gibi ağzını açıp kapattı, minicik dilini bile gördük. O anda öyle çok onu kucağıma almak ve ilgilenmek istedim ki. Tabi insanın zaten içinde olan bebeği kucağına almak istemesi de ilginç bir duygu. Dunden beri içimde böyle ağzi, burnu, dili olan minik bir surat olduğu aklımdan çıkmıyor ve tekrar tekrar bunun ne muhteşem bir mucize olduğunu düşünüyorum.

Ve resimleeeer.

İşte ben...


İşte kızımız...

15 yorum:

Pıtırcık dedi ki...

Çok tatlı maşallah küçücük burnuna bitim ben 2. resimde sanki gülüyormuş gibi geldi bana

canım yüzdün yüzdün kuyruğuna geldin darısı başıma,süper koca kız olmuş bu arada isim konusunda bize söylediğiniz geçerli mi merak ediyorum kendine iyi bak sevgiler

Magissa dedi ki...

Minik kuş pek tatlı! Kucağına alınca daha da tatlı olacak eminim. Hadi az kaldı, ben bile heyecanla bekliyorum küçümeni. :))

Yesim dedi ki...

Ayy cok tatli masallah bebis, 2. fotografda guluyor sanki cok seker :) Bizim de bu hafta basinda detayli ultrasonumuz vardi, bizim kiz da agzini acti kapadi cok sekerdi :) Maalesef burda 3D ultrason cekmiyorlar, bildigimiz siyah beyaz ultrasonla yetiniyorlar, keske biz de boyle gorebilsek...
Sevgiler,

Rahsan Collyer dedi ki...

İnanamıyorum, ne kadar da net fotoğraflar!!!! Dün biz de doktordaydık ve benim tam 37+0 hafta itibariyle en sonunda edindiğim fotoğrafta ağzın, burnun yerini bile hemen algılayamadık. Çok tatlı hakaten sizin kız, maşallah:) Vallahi resmen kabak gibi gayet net çıkmış fotolar.

annesininoglusu dedi ki...

maşallah çok güzel görünüyor bebiş ve annesi tabi:))

mummy dedi ki...

Ay yavrum maşallah ya pek şeker bu:)Bundan sonra yüz hatları değişmiyor zaten kucağına alıp bu görüntülerle karşılaştırdığında aynı olduğnu görüyosun..Hadi sağlıcakla gelsin bakalım minnoş kız..

Ayça dedi ki...

çok çok çok güzel senem bu kız şimdiden böyle güzel güler yüzlü annesini görünce nasıl olacak kim bilir. maşallah 41 kere

Calanon dedi ki...

Senin adina ben de heyecanlandim simdi, tabi eski gunler de gelince aklima bu son bir kac haftanin ne zor gectigini hatirladim.

Insan ne kadar karninda tasidigi bir canliyla daha fazla fiziksel olarak yakinlasamasa da tutabilmek, opebilmek, koklamak, bakmak istiyor. Neyse ki su yeni ultrasonlar sayesinde gorebiliyorsun bebegini dogmadan once.

Cok tatli bir kizin var, hepinizin hayati O'nun gulen yuzu gibi guzel olsun.

Sevgiler.

esin ve ömer dedi ki...

Ömerin de böyle bir resmi var,şimdi uyurken bakıyorum aynı,ama gözler tabii acık olunca siması çok değişiyor,:)
Küçük prenses belli ki çok tatlı olacak.....
Sizi çok öptük :)

Çikolatalı pasta dedi ki...

Pitircik, gercekten de ikinci resimde guluyor bizimki, ultrasonda gulme hareketini gayet net gorduk, doktorumuz da hemen “aaa gulerken bir resmini cekelim” diyip cekti o pozu :-)Gercekten de kocaman oldu kuzumuz, darisi basina, hamilelik bir duzene girince cok hizli geciyor aslinda…

Magissa, cok tesekkurler. Bakalim kucaga alinca nasil olacak. Genelde kucakta karinda durdugu gibi durmuyor diyorlar ama :-)

Merhaba yesim... Ultrason sirasinda ufakliklarin icerde normal bebekler gibi davrandiklarini izlemek cok heyecan vercici birsey. Sizin kiziniz da bayagi oldu artik, di mi?

Rahsancim, Mina’nin fotografina baktim da, o da bayagi belirgin geldi bana. Hatta cok belirgin hatlari var, simdiden cok guzel :-)

Annesininoglusu, cok tesekkurler :-) Yagiz’a opucukler.

Esracim, tesekkur ederiz, az once Ece’nin yeni resimlerini gordum blogunda, hakkaten hamileyken koydum ultrason resmine ne kadar da benziyor hala.... cok tatli!!!

Aycacim, sagol. Insallah dedigin gibi guleryuzlu olur, Guzellikten cok guleryuzlu olmasini diliyorum hep. Tonguc’u cok opuyorum...

Calanon, tesekkurler, insan 30 haftayi devirince iyice havaya giriyormus. Daha 1.5 var ama ben simdiden bugun yarin geliverecekmis gibi dusunuyorum. :-)

Esincim, tesekkur ederim. Biz de Omer’le seni opuyoruz :-)

siyap dedi ki...

maşallah ne kadar tatlı.doğunca aynı böyle bir surat göreceksin.biz hayret etmiştik aynı gördüğümüz gibi doğunca...
güzel bir kız olacak kesin inşallah sağlıkla,mutlulukla minişine kavuşursun zaten az da kaldı,sevgileeer...

Adsız dedi ki...

gülen bir kız olcak bu kesin
anım ya ne masum ne tatlı oluyorlar
ve haklısın insan bir süre etkisinden çıkamıyor,ben cdleri defalarca izlemiştim şimdi o günler geldi bak aklıma-sanki yıllar geçmiş gibi-
öptük seni ve tontişini
yıldız

Kremali'nin annesi dedi ki...

Cok ama cok guzel bir kiz bu annesi! Insaallah vakti zamani geldiginde, dertsiz, tasasiz ve saglikli bir sekilde kavusursunuz birbirinize.

Seni okudukca sanki zamanda yolculuk yapiyorum inan. Ne tatli duygulardi onlar. Bu dingin donemin doyasiya tadini cikarmaya bak; cunku bebegini kucagina aldigin andan itibaren zaman cok daha suratli akmaya ve hicbir sey icin yetmemeye baslayacak.

Sevgiler,
Ayse Sule

Hülya Çobanoğlu Cinsçiçekçi dedi ki...

iade-i ziyarete geldim:))selam,
evet mecburen epidural sezaryen oldum. zira bebiş tersti. tüm sezaryen hikayem blogda var. ahan da burada http://hulyanintunasi.blogspot.com/2008/07/sezaryen.html

özetle korkacak bişey yok aslında. zira bu sürecin sonunda enfes bişeyle karşılaşıyosun.

Çikolatalı pasta dedi ki...

Siyap, tesekkur ederim :-) Size de tasinmada kolayliklar diliyorum. Umarim yeni yerinizde cok guzel gunler gecirirsiniz!

Yildiz nerelerdesin? Sesini duymak ne guzel. Oylus napiyor? Kocaman olmustur.. ben dogurmadan bir gorussesydik! :-)

Ayse Sule, insallah!!! Iyi dileklerin icin cok tesekkurler. Ben de artik cikolatali kremami kucagima almak icin epey sabirsizlanmaya basladim zaten ama bir yandan da aradaki bu bosluun tadini cikartmaya calisiyorum. Cok sevgiler...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...