14 Haziran 2008 Cumartesi

tatil hayali (28+4)

Yazacak çok şey var aslında ama zaman dar. Hamilelik normal seyrinde devam ediyor. Bugün 28+4 oldum. Kuzucum içerde kıpır kıpır. Dün gece Kompozit’le onların fakültesinin son sınıf öğrencilerinin mezuniyet partisine gittik. Çok güzel canlı müzik vardı. Bizimki o kadar mutlu oldu ki, o da ritme uyarak içerde dans etti epey bir süre. Ama dün gece yorulmuş olacak ki bu sabah geç uyandı.

Geçtiğimiz hafta da hastane araştırması yaptık. Bir iki yere gittik, hemşirelerle konuştuk, odaları gördük, fiyatları sorduk vs. En çok doktorumuzun da zaten tavsiye ettiği Bakırköy’deki Ethica İncirli Hastanesi’ni beğendik. Temiz, aydınlık ve en önemlisi yeni doğan yoğun bakım ünitesine falan sahip bir hastane. Fiyatları da bize diğer yerlere oranla çok uygun geldi. Pazartesi doktor randevumuz var. Bir kez daha doktorla konuşup sonra kesin kararı vereceğiz herhalde. Gerçi hastanenin yeri bize çok ters ama napalım. Ağustos sonunda İstanbul’da kimse olmaz, yollar da bomboş olur diye umuyorum.


Sıcakların bastırmasıyla birlikte tatil isteği depreşmeye başladı. Geçen gece rüyamda Kompozit’le birlikte denizde dalmışız ve balıkları seyrediyoruz. Geçen sene birlikte muhteşem bir Kaş tatili yapmıştık, tekne turları, snorkelle deniz altı seyirleri, kanyon gezileri vs. Neyse rüya o kadar gerçekçi ve güzeldi ki uyandığıma çok bozuldum. Sonra ister istemez birkaç saniye için de olsa aklımdan "Aman Allahım, ben bir daha ne zaman böyle tatil yapabileceğim" düşüncesi geçti. İnsanın o yalnızca kendisini düşündüğü, sonuna kadar kendini eğlendirdiği tatiller en azından bir süre için rafa mı kalkıyor acaba? Neyse, sonuçta bundan sonra farklı bir boyut kazanacak tatillerimizin tadının eskileri aratmayacağına eminim. Bu arada 7 aylık hamile bir şekilde tatile nereye gitsek, nasıl gitsek diye kafa patlatıyoruz ama henüz bir çıkış yolu bulamadık. Baştan beri hep Bozcaada diyorduk ama son zamanlarda bir adada olmak fikri beni biraz ürküttü açıkçası.

3 yorum:

Rahsan Collyer dedi ki...

Çikolatalı pastacımmm,

Ben de bugün itibariyla 33+4 haftalık hamileyim, yani aramızda tam tamına 5 hafta var. Ben de bugün doktor kontrolünden sonra hastane odalarını görmeye gittim, bir aksilik çıkmassa Gayrettepe Metropolitan'da doğum yapıcam. Hastane seçimi de doktor seçimi kadar önemli, içine sinen bir yer bulduğuna sevindim. Biz hem yarı zamanlı olarak yaşadığımız Beşiktaş'a yakın diye, hem de uzun süredir ayağımızın alıştığı bir hastane diye oraya karar verdik, ama dediğin gibi yazın yollar çok daha rahat, trafikle ilgili bir sorun yaşayacağını sanmıyorum. En kötü girersiniz emniyet şeridine, kornaya basaraktan dat dat daatttt diye görkemli bir şekilde gerçek dünyayla tanıştırırsınız kızınızı.

Son olarak, tatil isteği bende de manyak depreşmiş durumda, çok uzun yıllardır ilk kez bir yazı tatil yapmadan geçireceğim. Geçen yaz biz de 2 haftamızı Kaş-Kalkan'da aynı şekilde yayılarak geçirmiştik, oh iyiki de yapmışız, zira bu sene yapamayacakmışız da önden onun acısını çıkarmışız meğer. Dediğin gibi, bir daha ne zaman insanın sadece kendini eğlendirdiği, kendi zevkini düşündüğü o tatillerden birini yapacağız kim bilir? Sevgiler...

kgceylan dedi ki...

Merhaba,
Ethica İncirli'de mi doğum yaptınız acaba? Biz de orayı düşünüyoruz. Acaba memnun kaldınız mı diye soracaktım. Ayrıca ne kadara mal olduğu hakkında da fikir verebilirseniz çok sevinirim.
Bize çok yakın bu hastane. 2 durak ötemizde...

Çikolatalı pasta dedi ki...

Merhaba -

Biz Ethica İncirli'den çok memnun kaldık. Doktorumuz dışardan geldi ama bize hastaneyi o tavsiye etmişti zaten. Bebek hemşireleri, doğum sonrası bakım, odaların konforu falan hepsi gayet iyiydi. Tavsiye ederim. Emekli Sandığına bağlı olduğumuz için Epidural Sezaryen için 1100 YTL istediler (tabi artı bir de doktor ücreti var). Yalnız ben önceden hastanenin Premium kartına başvurmuştum, bu kart sayesinde hem ekstra ücret ödemeden suit odada kaldık hem de %20 indirim yapıldı. Yani 1100 YTL yerine biz 800 YTL verip suit odada kaldık (2 gece).

Şimdiden sağlıklı ve kolay bir doğum diliyorum.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...