2 Nisan 2008 Çarşamba

on yüz bin baloncuk


Birazdan derse gireceğim ama girmeden hızlıca yazayım istedim. Bugün doktorumuz aradı, üçlü tarama sonuçları onun deyişiyle “mükemmel” çıkmış. Açıkçası ben testi unutmuştum ama telefonda doktorun sesini duyunca da bir an korktum. Neyse ki (aman maşallah diyeyim de kendime nazar değdirmeyeyim) herşey yolunda görünüyor, çok sevindirici.
Bir de, diğer bir heyecanlı gelişme de son iki gündür (yani 18+0 oldugumdan beri) iyiden iyiye bebeği hissediyor olmam. Hele bugün öğlen yemeğinden beri içimde pıtır pıtır atıyor. Nabız atışı gibi, fısır fısır baloncuklar çıkması gibi bir his bu. Dün gece sakin sakin oturuken de içimde resmen dalgalandığını hissettim. Bunların hepsi de çok kısa süren hareketler ama çok harika/acayip bir duygu! :-)

6 yorum:

Pıtırcık dedi ki...

hissetmeye başladın demek sevindim, şimdi içinde bir canlı olduğuna daha çok inanır insan :)

mummy dedi ki...

Sanemcim çok güzel bir haber bu..Zira bu testler çok moral bozucu olabilyorlar bazen..Beni bi hafta ağlatmıştı bu üçlü tarama..Umarım hep böyle sağlıklı devam eder..Hareketler de hissediliyomuş artık ne güzel..Hamileliğin en güzel dönemindesin tadını çıkar:)

Ayça dedi ki...

canımsın ya.. ne güzel herşey yolunda, Allah bozmasın.
Çok garip bir duygu onu içinde hissetmek.Hıçkırıklarını dönüşünü tekmelerini hssetmek. ama hiç biri ilk görüş ilk kucaklayış gibi olmuyr. O an, mutlulukların en mutlu, en tarifsiz muhteşem duygusu..

siyap dedi ki...

ya ne güzel hisler değil mi,insan çok heyecanlanıyor ve içi pır pır oluyor,ne mutlu bu duyguyu tadanlara sevgileeer...

Çikolatalı pasta dedi ki...

Pitircik, gercekten de simdi sanki biraz daha gercek olmaya basladi. Yine de ancak soyle ciddi bir tekme aklimi basima getirecek gibi :-)

Mummy, haklisin, benim de en buyuk korkum test sonuclarin arada cikmasi ve beni gunlerce strese sokmasaydi, Allah'a sukur kolay atlattik bu devreleri. Su siralar hamileligimin altin gunlerini yasiyorum gercekten de, agirlasmaya baslayana kadar da tadini cikarmak istiyorum :) Sen nasilsin, heyecen doruktadir herhalde artik :) Ben de hergun heyecanla aciyorum senin sayfayi yeni bir haber var mi diye :)

Aycacim valla, bebegi kucaga aldiktan sonra bugunler unutulur herhalde. Bizimkisi simdilik bebek suretiyle heyecanlanmak!!! Bu mucizenin her asamasi cok guzel herhalde :) Tonguccuguma opucukler.

Siyap, sen pamusa bakip bakip icimde oynayip duran sen miydin diyor musun? Cok hos bir duygu olmali once icerde, sonra da disarda herbir hareketlerini takip edip, hayran kalmak :) Pamusa sevgiler...

annesininoglusu dedi ki...

darısı doğum kıpırtılarına inşallah:))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...