11 Nisan 2008 Cuma

iş yoğunluğu

Son birkaç aydır bendeniz anne-bebek blogları ve gebelik sayfaları arasında bir kelebek misali şen dolaşırken meğer yapmam gereken diğer tüm işleri boşvermişim. Yazılıp yakında teslim edilmesi gereken makaleler, tarihi geçmekte olan araştırma projesi raporları, okunup değerlendirilmesi gereken çalışmalar ve bunlara ek olarak öğrencilerin vize yerine geçen projeleri... hepsi toplanıp da üstüme üstüme yürümeye başlayınca aklım başıma geldi. Evdeki gidip gelen internet bağlantısı da zaten tuz biber oluyor. Son günlerde ben bütün bu işleri nasıl yetiştireceğim telaşı içinde ara ara soğuk terler döküyorum. Makaleler yazılsın, çalışmalar değerlendirilsin, yeni projelerin verileri toplansın, öğrencilerin notları verilsin ve ben Haziran sonunda iç huzuruyla tüm bu işlerden elimi ayağımı çekeyim, evimde rahat rahat oturup bebek/çocuk gelişimi kitapları okuyayım, kızıma müzik dinleteyim, kocamla bebeğimize hazırlık yapalım istiyorum.

Bu arada dün gece ilk defa babası da bizim ufaklığın güçlü tekmelerini hissetti. Eli karnımda bir süre öylece bekledik, sonunda hanımefendinin keyfi yerine geldi ve başladı oynamaya. Sonunda Kompozit’in de bu bebeğin gerçekliğinin farkına varması çok eğlenceliydi.

2 yorum:

Pıtırcık dedi ki...

Desene bir süre seni göremezsek meraklanmayalım
Kolay gelsin ozaman :)

annesininoglusu dedi ki...

Allah kolaylık versin valla. ben de aynı durumdayım yazılı okumam,ödev değerlendirmem vs.
ama bekliyor bakalım:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...