14 Nisan 2008 Pazartesi

haftasonunda ada macerası



Pazar günkü havanın güzelliği bir sürü işi olan Kompozit’le beni yine baştan çıkardı. Sabahki Pazar alışverşinin sonucunda yapılan güzel bir kahvaltı sonrası ailenin diğer bireylerini (yani kompozit’in annesi, babası, erkek kardeşi, onun eşi ve yaklaşık üç yaşındaki yeğeni) de toplayıp kendimizi Bostancı iskelesinden kalkan ada vapurunda bulduk. Ben “bu mevsimde ada çok kalabalıktır, ne işimiz var” diye başta biraz söylendiysem de, havanın güzelliği, deniz kokusu ve kalabalık aile modunda birşeyler yapıyor olmak çok hoşuma gitti. Zaten Burgazada’ya gittik, herhalde yolu biraz daha sapa olduğu için ve pek de fazla piknik alanı olmadığından Burgazada genelde tenhaydı. Kompozit’in anne ve babası emekli öğretmen oldukları için öğretmenevine gidip orada yedik, içtik, keyif yaptık. Burgazada Öğretmenevi’nin yeri ve manzarası çok güzel, herkese tavsiye ederim, bildiğim kadarıyla herkes yararlanabiliyor ama öğretmen kartı olanlara indirim yapılıyor.

Burgazada’dayken de bir arakadaşlarımız arayıp bizi Büyükada’ya davet ettiler. Orada arkadaşlarının dayalı döşeli ama şu anda boş duran bir evleri varmış, gidip orada kalalım dediler. Böylece hafasonunun devamı için kendimizi Büyükada’da bulduk. Kaldığımız ev çok güzeldi, Nizam mahallesinde, sessiz sakin bir sokakta şık bir apartmanın ikinci katı. Erkekler şehir merkezinden balık meyve, sebze, içki alırken biz de bir süredir boş duran evi derleyip topladık. Gece de kendimize balkonda esintisiz, sıcacık hava ve fayton sesleri ile köpek havlamaları eşliğinde süper bir ziyafet çektik. Sabah da aynı şekilde harika bir kahvaltı ve henüz daha kalabalıklaşmamış olan sokaklarda yürüyüş yaptıktan sonra saat 15:40 vapuruyla evimize geri döndük. İyi yorulmuşuz ama değdi doğrusu : - )

3 yorum:

annesininoglusu dedi ki...

iyi yapmışsınız valla çalış çalış nereye kadar:))

mummy dedi ki...

Oldu mu şimdi be Senemcim...Adalara aşerdirdn beni yahu...Şİmdi bu hiçbir ayakkabıya ve hatta evdeki terliklerime bile sığmayan ayaklarla kim götürcek beni oralara...Vinç çağırsak anca be güzelim...Yok gözümüz yok tabi Allah muhabbetinizi arttırsın ama bu kadar balladırmayaydın bari:(
Şaka bi yana sefan olsun be gez bol bol..
SEvgiler...

Çikolatalı pasta dedi ki...

merhaba annesininoglusu, bence de calis calis ancak bir yere kadar. bu arada sizin lale devri resimleri de super, bahar ogrencilerimizi oldugu kadar bizi de carpti galiba :)) yazililar ve odevler noldu?

Esracim, bosver sen simdi adayi falan... Ececigi bir dogur, azcik buyusun sonra sen butun yazi adada, deniz kiyisinda, parklarda, bahcelerde gecireceksin ne guzel. :))O zaman da artik ben vinclik halimle evde oturdugum yerden senin maceralari okurum. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...