7 Nisan 2008 Pazartesi

haftasonu

Bir haftasonu daha gözaçıp kapayıncaya kadar geçti, yine geldi Pazartesi. Cumartesi günü bir öğrencimin davetiyle taa Ataköy’deki özel bir okula eğitimde teknoloji kullanımı ile ilgili bir seminere gittik. Salonda da açmışlardı klimayı. O anda üşümedim ama galiba nezle olmama yetti. Ben hiç öyle kolay kolay hastalanan biri değildim, o yüzden kendime dikkat etmeye de alışkın değilim pek. Ama galiba hamilelik bağışıklık sistemimi zayıflattı.

Seminer sonrası eve geldim, baktım Kompozit pazardan taze balık, meyve, sebze almış. Hadi arkadaşlarımızı da çağırıp güzel bir yemek yiyelim dedik. Çok yakın iki arkadaşımız geldi. Onlar balığı rakı ve çakırkeyif bir sohbetle taçlandırırken ben de suyla eşlik ettim kendilerine :- )

Pazar günü de İstanbul Film Festivali kapsamında gösterilen Carlos Saura’nin Fados filmine gittik Emek Sineması’nda. Daha önce Saura’nin İberia’sını izlemiştim ama belki de flamenkodan çok anlamadığım için çok da hoşlanmamıştım. Ama Fados muhteşemdi. Danslar, müzikler ve görüntü teknikleri görülmeye değerdi. Özellikle Mariza’nin söylediği kısımlarda mest oldum. Fado müziğini sevenlerin kesinlikle kaçırmaması gereken bir film. Film dediysem aslında bildiğimiz anlamda bir film değil bu, daha çok müzikal bir belgesel.



Bu arada kızımın tekmeleri artık iyice belirginleşmeye başladı. Hala çok minikler ama basbayağı tekme formuna girdiler. İki gündür nezleden dolayı o kadar çok hapşırdım ki acaba ona zarar veriyor muyum diye düşünmeden edemiyorum. Ama sonra içerden attığı pıt pıt tekmelerini duydukça içim biraz rahatlıyor.

2 yorum:

Meltem :-) dedi ki...

Ne güzellll:)) Benim daha en az iki haftam var diyosun hissetmek için, napalım beklicez:)
Benim alerjim olduğu için bazen gün içinde hiç durmadan hapşırdığım oluyor ama korkudan sordum doktora o hiç etkilenmiyormuş:)
Sevgiler

mummy dedi ki...

Geçmiş olsun Senemcim..Korkma hiçbişeycik olmaz hapşırmaktan..Zaten artık tepkileriyle ben iyiyim diyebiiyor annesine minik kızın..Gerçi son zamanlarda can yakıcı olabiliyor bu tekmeler ama olsun onların canı sağolsun:)
Kal sağlıcakla..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...