2 Mart 2008 Pazar

haftasonu

Dün İstanbul’daki muhteşem bahar havasını kaçırmak istemedik. Zaten erkenden uyanmıştık. Sabah 8:50’de Bebek’ten kalkan Çengelköy vapuruna attık kendimizi. Çengelköy’de hemen iskelenin yakınında tarihi bir Çınaraltı kahvesi var, baharda ve yazın çok güzel oluyor. Hemen kahvenin üstünde de Erbap diye pastene/restoran tarzı bir yer var. Erbap’ın hem yemekleri çok güzel, hem de inanılmaz bir manzaraya sahip bir terası var. Dün sabah saat 9:10 gibi Erbap’ın terasındaydık biz de. En önde, güneşli bir masa seçtik kendimize. İyi ki de erken gitmişiz, yarım saat içinde tıklım tıklım doldu salon. Hava hala biraz serindi ve malesef dün sabah biraz pusluydu, o yüzden manzara umduğum kadar güzel değildi. Yine de menemen, peynir tabağı ve çay eşliğindeki kahvaltımız harikaydı. Kahvaltıdan sonra biraz dolaştık Çengelköy’de. 11:25 vapuruyla da tekrar Bebek’e, oradan da evimize geri döndük.

Eve gelince Kompozit’le girip bir güzel ev temizliği yaptık, balkondaki saksılara yeni çiçekler diktik, evdeki ıvır zıvırdan kurtulduk. Sonra da Çengelköy’den aldığımız tekirleri kızarttık tavada ve afiyetle yedik. En çok da kedi kızım mutluydu balık işinden. Hanımefendi ağzının tadını iyi biliyor, kızarmış tekir şu ana kadar en sevdiği balıklar kategorisinde birinci sırada yer alıyor.

Akşam da Pıtırcık’ın bloğunda tarifini gördüğüm açmaları denedik, harika oldu. Sabah kahvaltımızı açma, beyaz peynir ve domates eşliğinde yaptık. Herkese tavsiye derim.

Bu arada bloğumun rengini değiştirdim. Daha önceki versiyondaki yoğun pembelik gözümü yoruyordu, böyle daha iyi gibi oldu sanki, bilmem ne dersiniz.

Ayça dedi ki...

Ne diyelim hepsi için ellerine sağlık, yavruna sağlık, uzun ömürler..
İyi olmana, kokusu ve tadıyla mutluluk dolu cümlelerine sevindik..
bu arada ben bebeğine çikolata bebek adını koydum blogumda sakıncası yoksa tabi :)

Pıtırcık dedi ki...

Ne güzel bir hafta sonu olmuş.Manzarada güzelmiş belki bizde gideriz Erbap'a aklımın bir köşesine yazdım .balıklarda süper afiyet olsun.Blogun rengi için fikrim güzel olmuş.
Sevgiler

siyap dedi ki...

sitenizi yeni takip etmeye başladım,iyi olmanıza sevindim hamilelikten çıkışımın daha 4 ay olması ve tüm anneler gibi bu konulara çok hassasım.sağlıkla dolu günler inşallah...biz de bekleriz

mummy dedi ki...

Oooh sefanız olsun valla ne güzel gezmişiniz...Çengelköy ve o çınaraltı kahvesi benim de favorlerimdendir...Ama uzun zamandır gidememiştik...Gidesim geldi valla sitende görünce..Bakıyım bu haftasınu iyi oursak bi ziyaret edelim biz de...Kal sağlıcakla..

Çikolatalı pasta dedi ki...

Sevgili ayca, pıtırcık, siyap ve mommy

Yorumlarınız için teşekkür ederim. Haftasonu gezisi ve yemekler gerçekten çok güzeldi ama sonra yoğuuun bir hafta başladı ve ancak bakabildim bloguma.

Bakarsınız havalar ısınınca birgün hep birlikte Çengelköy'de ya da başka bir yerde bir araya geliriz :)

Sevgiler

Senem

Mısır Patlağı :) dedi ki...

o alkolü ben alıyorum deme sakın :)