27 Mart 2008 Perşembe

canım kızım...




Haberler harika, hatta harika ötesi. Bugünkü doktor randevumuz çok keyifli geçti. Muayenehanede kimse yoktu, uzun uzun bebeğimizi seyrettik. Doktorumuz da bizimle birlikte heyecanlanıyor, mutlu oluyor, maşallah maşallah diyip duruyor :- ) o kadar eğleniyorum ki...

Öncelikle bebeğimiz bir kız. Aslında yaklaşık bir aydır kızımız olacağını biliyorduk ama yüzde yüz kesin olmadan fazla havaya girmek istemedik. Ama Allah biliyor ya önce sağlık sonra minik bir kız çocuktu dileğim. Oğlum olsa da asla üzülmezdim ama kız işte... ne bileyim. Ben annemle hep çok iyi, çok yakın bir ilişki içinde olmuşumdur. Annem erkek kardeşimi de en az benim kadar sevse de ya da ben babamı da en az annem kadar sevsem bile, annemle benim aramdaki ilişki hep ayrı olmuştur. Sanırım bu yüzden bir kız evlat düşüncesi hep daha cazip geldi bana.

Kızım, kızım, kızım... inanamıyorum. Artık yavaş yavaş onun doğduğu, büyüdüğü, birlikte birşeyler paylaşmaya başlayacağımız günleri gözümde canlandırır gibi oldum. Düşüncesi bile heyecandan çıldırtıyor beni. Kompozit şaşkın, onun ailesi erkeklerle dolu. Bir kız çocukla neler yapılır bilemediğinden biraz tedirgin oldu başta. Ama ben onun harika bir kız babası olacağından o kadar eminim ki. Hatta kızımın babasına çok düşkün olacağından, baba-kız ikisinin apayrı bir ilişkileri olacağından en ufak bir şüphem yok. Offf, çok güzel ya, çok heyecanlı.

Neyse, gelelim ultrasona... Ufaklık harika durumda, tam olarak 222 gr. olmuş, boyu da 17 santim. Ultrason boyunca durmaksızın kıpırdadı, taklalar attı, kol bacak savurdu, sonuçta doktorumuz “çok iyi bakmışsınız bebeğe” demekten kendini alamadı : ) Bu arada yüzünün yakın çekimlerinde güzel kızım sürekli ağzını açıp kapatıyordu, yutma ve çiğnemeyi öğreniyormuş. Bu görüntü o kadar komiğime gitti k, yüksek sesle gülmekten kendimi alamadım. Ben güldükçe ekran sarsıldı, görüntü gitti geldi ama ben kendimi tutamayıp bir süre daha o haline güldüm. Ama görseniz o kadar sevimliydi ki.

İşte böyle. Sonuç olarak herşey yolunda. Kan ve idrar tahlillerim temiz, bugün de üçlü test için kan verdim. Tek ilginç olan hala hiç kilo almamış olmam. Demek ki birşeylerden az yiyorsun diyor doktor ama değil, hem çeşit çeşit hem de yeterli miktarda yediğime eminim. Sanırım yediklerim ufaklığın bitmek tükenmek bilmeyen enerjisine gidyor. Ben de bu durumdan şikayetçi değilim açıkçası.

Allah bu güzel günleri tamamına erdirsin, isteyen herkese böyle güzel duygular yaşatsın.

7 yorum:

Pıtırcık dedi ki...

Çooook Tebrik ederim Çok sevindim minik bir kız süper bişey ya :)
İsim düşünelim şimdi. ne koysak acaba

Ayça dedi ki...

bu muhteşem bir haber. Tebrik ederim :) Allah hayırlı sağlıklı eylesin

Meltem :-) dedi ki...

Senem acayip sevindim süper bi haber:)) Anne-kız olucaksınız demek,dua etde en kısa zamanda bende öğreneyim. Çok ok tebrik ederim

mucizenin annesi dedi ki...

çok çok çookk sevindim..
Allah tamamına erdirsin ..

siyap dedi ki...

vaaay bir kız daha geliyooor.bende ne yalan söyleyeyim hep bir kızım olsun istemiştim (gerçi erkek olsa da daha az sevmeyecektik tabiki)hayırlısı olsun tebrikler,sevgileeer...

Çikolatalı pasta dedi ki...

Arkadaşlar

Hepinize tek tek çok teşekkür ederim. Gerçekten çok mutluyum. Dün ayaklarım yerden kesildi :) Bebeği sağlıklı görmek ve kim olduğuna dair artık biraz daha fikir sahibi olmak çok heyecanlıydı.

Dualarım bebek bekleyen ve isteyenlerin sağlıkla güzel haberler alması için, bebekleri olanların da sağlıkla ve mutlulukla büyütmeleri için. Sizinkiler gibi güzel pamuk şekerlerini biz de yakında kucağımıza alırız inşallah! :)

Çikolatalı pasta dedi ki...

Pıtırcık, pazar günü gelirken isim önerileri getirmeyi de unutma lütfen! :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...