8 Mart 2008 Cumartesi

8 Mart Dünya Kadınlar Günümüz kutlu olsun!

Bir kadının ağzından kadının yeri.. 8 Mart Dünya Kadınlar Gününde anlamını bulmuş bir yazı.


ve yine de bir tadımlık bu hayatın yarısı bizimdir
yarısı bizimdir gökyüzünün
sokakların yarısı bizim
enlemlerin boylamların
bu dünyanın yarısı bizimdir
hayata acıyan kanayan yerlerimizle tutunmak düştü bize
pembe patikler
konuşurken başını öne eğmeler bir de
yüksek sesle atılan kahkahalardan sonra aldığımız uyarılar düştü payımıza
geç saatte sokakta kalamamak bir de
gece 12'den sonra sokaklar evimizdeki camın buğusunu silerek dahil olduğumuz
bir kalabalıktı bizim için
ve yine de bir tadımlık bu hayatın yarısı bizimdir
yarısı bizimdir denizin gökyüzünün gecenin
aşık olmanın yarısı bizimdir
sevdiğimiz adam tarafından anlaşılmamak aşkta payımıza düşendir
babalarımız anlamadı bizi önce sonra ağabeylerimiz
mahalledekiler
sokaktakiler
yol arkadaşlarımız
aşık olduklarımız ve yine de aşkın yarısı bizimdir
yarısı bizimdir gökyüzünün
havanın yarısı bizimdir suyun yarısı bizim
evetlerin yarısı bizim hayırların da
bilmiyorum hakkının yarısı bizim
kafa karışıklıklarının
inadın
kıskançlığın
konuşmanın ve susma hakkının yarısı bizim
odaların koltukların
teşekkür ederimlerin
ekmeğin ve emeğin yarısı bizimdir
özetle dünyanın yarısı bizimdir dostlar dünyanın yarısı bizim

4 yorum:

Meltem :-) dedi ki...

Senemcim Merhaba,
Gittik tabi doktora hem de koştura koştura:))
Herşey güzel maşallah, senin bebişine yaklaştık bile biliyor musun:)
Çünkü benim SAT tarihimden 1 haftada geriden geliyordu şimdi ise 1 gün önde bile:))
Senin doktor randuvunda iyi geçmiş şimdi okudum, çok sevindim:)
Görüşmek üzere...

siyap dedi ki...

evet bu dünyanın yarısı bizim ama nedense erkekler bunu bilmiyor.oysa bunu kabul etseler şu dünyanın ne kadar güzel olacağını görecekler,anlamlı bir yazı sevgileeer

Pıtırcık dedi ki...

merhaba uzun zamandır ses yok merak ettim herşey yolundamı ? sevgiler

Çikolatalı pasta dedi ki...

Pitircik merhaba, hersey yolunda, tesekkur ederim, uzun suredir internet baglantim yoktu evde ne yazik ki. Bu arada senin blogda okunacaklar birikmis :) simdilik sadece resimlere bakabildim, harika gorunuyor :)sevgiler...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...