7 Mart 2008 Cuma

14+3



Dün yine rutin doktor kontrolümüz vardı. Malum son zamanlarda hemen her hafta, olmadı iki haftada bir doktordayız. Allahtan çok güleryüzlü, sevecen bir doktorum var da kendimi kötü hissetmiyorum. Tabi her doktor randevusunda bebeğimi yeniden görmek, pıtır pıtır atan kalbini izlemek, azcık da olsa sesini duymak bu işin en büyük bonusu.

Dün doktora yalnız gittim ilk defa. Kompozit’in dersi vardı. Ama zaten dün içim de çok rahattı. Bebeğin iyi olduğundan emindim. Ultrason yine çok zevkli geçti. Yavru kuşum artık 100 gr. olmuş, baş-popo mesafesi 10.5 santim. Doktor başını, göbek çevresini, uyluk kemiğini falan ölçtü tek tek. Gözlerini ve beynini gördük uzaktan, beyninin sağ ve sol lobları bir karaltı şeklinde seçilebiliyor. İnanılmaz bir mucize bu gerçekten de. 4D görüntüsünü gösterdi bir de. Kıpır kıpır, sürekli oynayan o hali o kadar sevimli ki.

Sonuç olarak herşey yolunda görünüyor. Yalnız hiç kilo almadığım gibi, birazcık vermişim de. Ama aslında düzenli de besleniyorum, ufaklığın besinsiz kaldığını sanmıyorum. Yine de bundan sonra biraz daha dikkat et, hafta 400 gr. civarında alman gerekir dedi doktorumuz. Benim gibi yemeği seven birisi için güzel haber tabi bu :- )

Bundan sonraki randevu 3 hafta sonra (inşallah arada bir aksilik olmazsa). Sırada üçlü test var, ve 3 hafta sonra cinsiyetini de yüzde yüz öğrenebilirmişiz. Hadi bakalım! :- )

6 yorum:

mummy dedi ki...

Maşallah diyim ben önce..:) Umarım bütün doktor kontrollerin böyle güzel geçer..Sonunda da sağlığıyla kavuşturur seni bebişine..Onun ekrandaki kıpıanışlarını görmek ne büyük mutluluk değilmi...Hele gel şöyle benim haftalarıma yüzü beliginleşsin iyie işte o zaman doktor o monitörü hiç kapatmasın istiyosun..O burnunu ağzını yanaklarını öpmek istiyosun böle monitöre yapışıp:))
Hep güzel haberlini okumak dileğiyle.Kal sağlıcakla..

Çikolatalı pasta dedi ki...

mummy, ne kadar güzel yazmışsın. :)) Müthiş heveslendim o haftalara gelmek için. Şimdiki görüntülerde bile kucağıma alıp sevmek istedim, senin gibi 30. haftayı geçtikten sonra ne yapacağım bakalım :-) Bir de şimdi hareketlerini hissetmek için çok sabırsızlanıyorum.

Allah hepimize bebeklerimizi sağlıkla kucaklayacağımız günleri gösterir umarım.

Pıtırcık dedi ki...

herşeyin yolunda olmasına sevindim umarım hep güzel haberler alırım senden.

KeLeBeK dedi ki...

merhabaa
bir mucize daha yolda demek ne kadar güzel haberler bunlar, hamilelik insan ırkında kadın cinsine verilmiş süper hüper bir hediye bence... tatlı bebeğinin güzel haberlerini almaya devam edelim inş. sağlıcakla kal

Çikolatalı pasta dedi ki...

Pitircik, cok tesekkur ederim. Umarim haberler boyle iyi gitmeye devam eder :) sen nasilsin bu arada?

Kelebek, hamilelik gercekten muthis bir mucize ve sahip oldugumuz harika bir ayricalik. Insan her aninin tadini cikartmali! :) senin iyice az zamanin kalmis, cok heyacanli!

Anne Duru dedi ki...

ya ne kadar güzel 41 kere maşallah ,bende şu an bu haftalardayım ve çok heyecan verici..son kontrolümüzde bebişimiz eşime el salladı:)Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip eder inşallah..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...