28 Şubat 2008 Perşembe

yine mi!! :(

Yine kanama, yine hoplayan bir yürek, korku dolu saatler. Dün akşam iş çıkışı en yakın arkadaşım ve kızkardeşi ile birlikte Gayrettepe’deki Florence Nightingale’de yeni doğum yapmış liseden bir ortak arkadaşımızı ziyaret ettik. Anne ve bebeği son derece sağlıklı görmenin neşesi içinde geçti ziyaret. Arabamızı Profilo Alışveriş Merkezi’ne parketmiştik. Taksiyle oraya geri donduk, önce birşeyler yiyip sonra da eve dönecektik. Ama daha takside ben bir sıcaklık ve ıslaklık hissettim. Yine ne bir ağrı ne de sızı. Tuvalette acı gerçeklekle karşılaşınca dünya başıma yıkılır gibi oldu. Hemen doktorumu aradım, akşam saat 8 olduğu için artık evindeymiş adamcağız. Bir yerde baktır, beni de mutlaka haberdar et dedi. Önce yakındaki Aksoy Hastanesi’ne gittik fakat orada kadın doğum yokmuş. Tekrar taksiye atlayıp gerisin geri Florence Nightingale’e döndük. Acilden giriş yaptık. Çok tatlı bir doktor hanım geldi hemen. Ultrasona aldı, çocuğunuzun durumu çok iyi demesiyle rahat bir nefes aldım. Ultrason ekranını bana çevirdiği anda bebeğimin bize el salladığına hepimiz şahit olduk. Yavrum bize iyi olduğunu gösterebilmek için kıpır kıpırdı, kalbi de pıtır pıtır atıyordu çok şükür. Doktor hanım yine de durumu bayağı ciddiye aldı. Kendisi de 15 haftalık hamileyken şiddetli bir kanama geçirmiş ve moral ve iyi bir bakımla üstesinden gelmiş. Benim moralimin herşeyden daha önemli olduğunu söyledi. “Sakın bebeğinizi gözden çıkarmayın, belki komik gelecek ama yüksek sesle onunla konuşun” dedi. Kendi doktorumla telefonda görüştüler, 5 gün rapor yazıldı. Progestan hapları yazdı doktor ayrıca ve eve gider gitmez olabildiğince çok sıvı alıp sırt üstü yatmamı söyledi. Sabaha durum belli olur dedi. Ben de dediklerini aynen uyguladım. Kanamam durdu, gayet iyi hissediyorum ama tedirginlik var tabi içimde. En çok da bu kanamaların sebebini bilememek yoruyor beni ve tabi sevgili eşimi. Sağolsun, yine bana öyle iyi bakıyor ki. O olmasa ben napardım bilmiyorum. Bir de tabi dün gece benimle birlikte oradan oraya koşturan sevgili arkadaşım ve kardeşi. Birlikte neler neler yaşadık, kısmette bunları da yaşamak varmış.

Bugün öğleden sonra kendi doktorum görmek istedi beni ve bebeği. Oraya gideceğiz. Dualarınızı ve desteğinizi eksik etmeyin lütfen.

11 yorum:

Ayça dedi ki...

Canım ya çok üzüldüm Rabbim hayırlısını versin inşallah sağsalim eline alırsın yavrunu ve bütün bu sıkıntıları unutursun. Demesi kolay biliyorum ama dediğim gibi aynı sıkıntıları bende çektim zor biliyorum. morak çok önemli inana ve mutlu ol.
bir de karışmak gibi olmasın ama bence 7/24 görüşebileceğin ve seninle ilgilenen bir dr un olmalı sen git baksınlar haber ver bana göre yanlış bir tutum. ben o yönden çok şanslıydım gece yarısı bile olsa gelip kontrol ediyordu. yine de sen bilirsin..
dualarım senin ve bebeğinle öpüyorum canım

Çikolatalı pasta dedi ki...

Ayca merhaba,

Zaten bu durum olunca hemen sen geldin aklima. Sen de ilk ayi bitirdigim zaman kanama oldu demistin, ben de tam rahatladim derken yine korktum. Ama neyse ki artik neden oldugunu biliyoruz, bir de her seferinde bebegin iyi oldugunu gormek beni biraz rahatlatti. Bir dahaki sefere bu kadar korkmayacagim.

Doktor konusunda haklisin. Ne yazik ki bir turlu bir hastaneye bagli sevebildigim bir doktor bulamadik. Bu doktorumdan cok memnunum ama o da ozel ve muayenehanesi kapali oldugunda kendisine ulasmam nerdeyse imkansiz. Esim de ben de hastane ve baska bir doktor arastirmasi yapiyoruz bir yandan da.

Mesajin icij tesekkurler tekrar. Tonguc'a opucukler :)

Ayça dedi ki...

Canım iyi olmanıza çok sevindim. Çok şükür..
Benim ilk ay değil 3. ayın dolduğu gün ve ondan sonraki aylarda sürmüştü kanamam..

Ben bir tavsiye de bulunmak istiyorum ama bilmem dikkate alır mısın? Kendi dr mu önermek isterim sana. Eğer ilgilenirsen mail at bana burda yazmam oğru olmaz google da filan çıksın istemem

Adsız dedi ki...

I аlwayѕ usеd to study articlе in news ρаpers but nοw as
I am a uѕer of wеb thеrеfoгe
fгom nоw Ι am uѕing net for articleѕ,
thаnκѕ to wеb.

Feel free tо surf to my homеpаge - college study abroad
Look at my blog post :: abroad resource

Adsız dedi ki...

Incrеdiblе рointѕ. Great arguments.
Keep up the amazing work.

my pagе: flash player
Here is my web blog : role playing game

Adsız dedi ki...

Asking questions are асtually faѕtiԁiоus thing if you aгe not unԁerstаnding something fully, however this piеce of writing offerѕ nice understanding еven.


my wеb ρagе www.gtasingles.com
Also visit my webpage webgames worth playing

Adsız dedi ki...

I do not even know the waу I endеd up here, howeѵer I thought this рut up ωas once good.
I dо not гealizе who you are however cегtainly you're going to a famous blogger if you happen to aren't alгeady.
Cheers!

Review my homepage; racing games
My weblog bloons game

Adsız dedi ki...

Ӏ vіsited vaгious webѕites except the audiо
quality for аuԁіo songs present at thiѕ
ωeb site iѕ aсtually wondеrful.



My wеb page - heart themed wedding ideas

Adsız dedi ki...

Great dеliѵeгy. Greаt argumеnts.
Keеρ up the gгeat spiгit.

Feel free to visit my site wedding dresses

Adsız dedi ki...

This is a topic which is close to my heart... Take care!
Where are your contact details though?

my site :: online canlı tv izle

Adsız dedi ki...

Having read this I thought it was extremely enlightening.
I appreciate you spending some time and effort to
put this informative article together. I once again find myself spending a lot of time both reading and
posting comments. But so what, it was still worthwhile!


Also visit my website - seo

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...