29 Şubat 2008 Cuma

herşey yolunda


Hamileliğim süresince şimdiye dek yaşadığım tek sorun olan kanamaların sebebi sonunda bulundu. Dün doktorum ultrasona baktı ve evet, sorun plasentanın rahim içindeki konumuymuş. Önde gelen plasenta diye bir sorun varmış ve bende çok düşük seviyede de olsa bu sorun varmış. Benim korkunç huyumu bilen doktorum sakın internete girip de bu konuda araştırma yapayım deme, bunun dereceleri var, seninki çok çok düşük seviyede dedi. Bana da ona inanmak düştü. Süreç içinde bu durum ortadan kalkabilirmiş ama devam etmesi durumunda beni etkileyen tek şey doğumun şekli olurmuş. Yani normal doğum yapabilme ihtimalim azalırmış. Olsun, bebeğim sağlıkla gelişsin, büyüsün, zamanında doğsun da nasıl doğduğunun çok da önemi yok benim için.


Bebiş dün yine çok güzel görüntüler verdi bize. Son ultrasondan beri sadece on gün geçmişti ama yine inanılmaz büyümüştü. Artık elleri, kulakları, omurgası o derece belirgin ki. Bir elini atmış başının altına, son derece keyifle yüzüyordu içerde. Onu öyle sağlıklı ve sanırım mutlu görünce benim de derdim, tasam kalmadı. Doktorumuz da bir kez daha herşeyin son derece yolunda olduğunu, bu mekanik olarak nitelendirdiği kanamaların da düşük riskini arttırmadığını söyleyince iyice rahatladım.

7 yorum:

yaban eriği dedi ki...

yeni okudum olanları..artık ne olur ferah tut içini..bak ben sürekli konuşuyorum miniğimle..yüksek sesle hemde..eminim beni duyuyor ve anlıyor..bu banada iyi geliyor üstelik..bugünlerde geçecek ve biz meleklerimizi kucağımıza aldığımızda herşeyi unutacağız inan..

Meltem :-) dedi ki...

Canım tekrar kanaman olduğunu okuduğumda yine yüreğim bir an ağzıma geldi ama şimdi sebebini öğrenmişsin bu çok güzel birşey, hele de seni sürekli korkutmayan sakin bir doktorunun olması çok çok iyi. Eğer o derece önemli değil diyorsa değildir. Pozitif düşünce herşeyin çaresi, dediği gibi bol bol konuş bebişle, bahaneyle ne güzel sık sık görüyorsun:) Benim hala bir haftam var, bu ayda bir görüşmeler çok uzun geliyor bana:(
İyi olmana çok sevindim umarım artık son olur.Sevgiler

Çikolatalı pasta dedi ki...

Arkadaslar, haklisiniz, pozitif dusunce cok onemli. Ben de zaten artik sebebini bildigim icin bundan sonra boyle birsey tekrar olursa daha rahat olmaya calisacagim. Ben de ufakligimla sesli sesli konusuyorum zaten bir suredir, elimi karnimda gezdiriyorum ona enerji vermeye calisiyorum - ki zaten anlasildigi kadariyla onun keyfi her durumda yerinde :-)

Meltemcim, dort haftada bir doktor gorusmeleri nasil bir luks aslinda bilsen. Ben hep insallah 11 Mart'tan once yine doktora gitmek zorunda kalmam diyordum ama olmadi, yine iki hafta gecmeden muayenehanede bulduk kendimizi. Beklemenin tadini cikart :) Minik kalbini o kadar buyumus goreceksin ki! :)

mummy dedi ki...

Selamlar ben yorumunu okuyunca bebişini doğmuş ve 14 haftalık diye düşündüm şimdi bloğuna girince gördümkü yeni bir hamişsin:)Hemen bi tebrikler diyim dedim..Allah tamamına erdirsin..Umarım sen de sağlığıyla alırsın bebişini kucağına..Kal sağlıcakla..

Adsız dedi ki...

Hi to еvery bоdу, it's my first pay a quick visit of this blog; this blog consists of amazing and genuinely excellent information in favor of readers.

Also visit my homepage ... SEOPressor V5 review
Also see my web page - seopressor version5

Adsız dedi ki...

It's a pity you don't have a donate buttоn!

I'd certainly donate to this excellent blog! I suppose for now i'll settle for book-marking and adding youг RSS feed
to my Googlе account. I loоκ forωaгd to brand new updates and
will shагe thіѕ wеbsite with my Faсеbоok group.
Talk soon!

Feel free to visіt my blog SEOPressor V5 review

Adsız dedi ki...

Exсеllent beat ! I ωіsh to apprentіce
while yоu amend your web site, hοw cοuld i subscгibe fοг а blοg site?
The account аideԁ mе a acceptаble dеal.
I had bеen tіny bit acquаintеd of this your
broаԁcaѕt pгoviԁеd bright clear concept

my ωеbpage ... seopressor version5

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...