17 Şubat 2008 Pazar

evde keyif




İki gündür yağan karın şiddetiyle normalde hiç yerinde durmayan, oturduğu yerde oturmayan kocam ve ben evimizde mahsur kaldık – ki bence hiç sorun değil çünkü çok keyifli bir iki gün geçirmiş olduk. Bol bol kitap okuduk, DVD'de Madame Bovary filmini izledik, bulmaca çözdük, müzik dinledik, kısacası evin tadını çıkardık.

Yalnız insan iki gün evden hiç çıkmayınca mutfakta da işler hiç bitmiyormuş, onu anladım. Üç öğün muhteşem yemekler yedik, yemekleri Kompozit yapıyor, ben sonra sofrayı kaldırıyorum, harika bir iş bölümümüz var. Yalnız Kompozit tatlıdan benim kadar hazzetmediği için tatlı işi benim. Dün de girdim mutfağa fırında sütlaç yaptım, çok nefis oldu, üstelik de çok bereketli çıktı. Üç kap yeni bebeği olan karşı komuşumuza götürdüm, süt yapsın diye. Sonra akşam karşı apartmandan karı koca çok sevdiğimiz iki arkadaşımız geldi, onlara da ikram ettim, herkes çok beğendi.

Yukarıdaki fotoğraf Kompozit ve komşu çocukları karın tadını çıkarırken çekildi. Ben ne yazık ki üşütme ve kayıp düşme korkusuna bu eğlenceye ortak olamadım. Ama yanımda kedi kızım, elimde elma çayıyla pencereden onları seyretmek de bayağı zevkliydi.

Bugün ara tatilimizin son günü ne yazik ki. Yarından itibaren 14 haftalık yeni bir maraton başlıyor okulda. Bu dönemki ders yüküm çok ağır, üstüne bir de halihazırdaki araştırma projeleri... Bakalım nasıl olacak?

Bu da cam güzeli kedi kızım!

2 yorum:

KeLeBeK dedi ki...

merhaba çikolatalı pasta, blogumu ziyaret edip yorum bıraktıgın ıcın tesekkur ederım, bız de cılek hanımla iade-i ziyarete geldik :)
her yeni mucizenin haberı benı ayrı ayrı o kadar sevındırıyor kı... sankı hepsınde benım bebegımın haberını guzellıklerını yasıyorum, 12. haftadasın sanırım, merak etme o kadar hızlı gececek kı vakıt bır bakacaksın, 30 lu haftalara gelmıssın, ben doktor kaan kocatepenın sayfasında hafta hafta gebelık programını duzenlı olarak okuyorum ve hıc bır haftanın bılgısıne sırası gelmeden tecavuz etmıyorum daha heyecanlı oluyor :)
kedı kızın ıcın ınsaAllah uygun bır barınak bulabılırsın yası buyuk gozukuyor hem artık belkı hem cınslerıyle de vakıt gecırmek ısteyebılır :) bır de doktoruna evde bır kedının oldugunu soyleyıp soylemedıgını soracaktım, sanırım bunun ıcın anneye bır ası yapılması gerekebılıyor
son olarak hıc bulantı cekmedıgını ve asermedıgını soylemıssın cok sanslısın ben 3,5 ayımdan hıcbırsey anlamamıstım bulantı ve kusmalardan, genelde boylesı hamılelerden erkek bebek beklenıyor benden soylemesı :)
sevgıyle kal...

Çikolatalı pasta dedi ki...

merhaba kelebek, zip zip ve ben iade-i ziyaretiniz icin cok tesekkur ederiz :-) ben de minik biber cekirdeginizin hikayesini uzun zamandir sessizce izleyip heyecanlandiyordum, simdi bizim biber cekirdegi tutunma asamasinda. Ama zaman cok hizli geciyor hakikaten, ilk uc ay nasil dolar ki diyordum ki, nerdeyse bitti bile. Saglikli olsun da hic acelem yok zaten, her haftanin tek tek tadini cikartmak istiyorum. Kaan Bey'in sayfasi cok guzel gercekten, zaten Kaan Bey benim doktorum da ayni zamanda, ben de o sayfadan cok yararlaniyorum. Bu arada Kaan Bey, kedi kizimdan haberdar, gerekli testleri yaptirdik, zaten hic evden cikmayan bir hayvan oldugu icin bana ya da bebege bir zarari yok. Hatta Kaan Bey, o da evin cocugun, sakin vermeyin cocugu kimseye diyor ;)
Benim gozum hep kiz bebek esyalarinda ama bana da erkek olacakmis gibi geliyor... hayirlisi bakalim.. :) Cilek Hanimin kiyafetlerine de bayildim! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...