25 Şubat 2008 Pazartesi

bahar güneşi




Bu sabah (yani Pazar sabahı) bahar habercisi, muhteşem bir güne uyandık. Kompozit hemen bir koşu gidip çıtır çıtır taze simitler kaptı geldi, ben de bu arada kahvaltı sofrasını kurdum. Beyaz peynir, zeytin, sıcacık simit, domates, ceviz ve muz eşliğinde harika bir kahvaltı yaptık. Mevsimi olmayan sebze ve meyveye almamaya özellikle dikkat ediyoruz. Kompozit uzun zamandan sonra ilk defa pazardan domates almış, kokusunu bile özlemişiz valla taze domatesin. Bahar geliyor diye öyle seviniyorum ki, inşallah hamileliğimin tam da orta yeri yeşil erik, kiraz, mısır, semizotu, sivri biber, salatalık dönemine gelecek ki bu da oooh bebekle bana gün doğacak demektir!

Kahvaltıdan sonra birlikte Beşiktaş’a gittik. Yıldız Teknik Üniversitesi’nde Eğitim-Sen’in seçimleri vardı, birlikte seçimlere gidip hem oy verecek hem de durum değerlendirmesi yapacaktık. Önce gidip sahildeki bir çay bahçesinde gazeteler eşliğinde ben limonlu sodamı içtim, Kompozit de köpüklü kahvesini yudumladı. Hava o kadar güzeldi ki, ben kapalı bir yere girmek istemedim. Kompozit seçimlere gitti, ben de Üsküdar motoruna attım kendimi, hem kendime hem de bebeğe deniz havası aldırmış oldum. Bir de açık havada bile olsa etraftakilerin dumanını düşüncesizce üstümüze üstümüze saldığı sigara kokusuna maruz kalmak zorunda olmasak…

Akşamüstü Kompzit’le evimizde tam yeni buluşmuştuk ki bu sefer de karı-koca bir arkadaşlarımız yürüyüşe çıkalım mı diye aradılar. İki kızlarını da alıp Bebek’ten Hisar’a doğru yürüyüş yaptık. İskelenin oradaki büfeden sosisli sandviç ve tost aldık, Erguvan’da oturup çay içtik. Etraf cıvıl cıvıldı ama güneşin batmasına yakın soğuk ve rüzgar kendisini hissettirmeye başlayınca evimize döndük. Sonuç olarak çok güzel bir gün geçirmiş olduk, sanırım ufaklığımız da mutlu olmuştur : -)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...