26 Şubat 2008 Salı

aferin bize :- ) 13+0

Bugün itibarıyla bebeğim ve ben tam üç ayımızı doldurmuş durumdayız, yani resmi olarak ilk trimester’imiz sona erdi. Onu ilk gördüğümüzde 3mm.ydi. Geçen hafta ise 6.5 santim olmuştu, herhalde bu hafta 8-9 santim olmuştur minik uğur böceğimiz. Orta yerinde beyaz bir ışığın yanıp söndüğü minnacık bir karaltıdan, burnunu, kulaklarını seçebildiğimiz, elindeki parmaklarını sayabildiğimiz, tekmelerine tanık olduğumuz bir bebek şeklini alması yalnızca iki ay sürdü. Bebeğimiz bir santimi bulduğunda doktorumuzun “hadi bakalım, ellide biri tamamlandı” diyişini hiç unutmuyorum. : -) Yaşadığımız bazı korkulu anlara rağmen bugüne dek çok şükür ki herşey çok yolunda gitti. En büyük dileğim bundan sonrasının da ikimiz için de sağlıkla devam etmesi. Bir an önce doğsun demiyorum çünkü bebeğimiz zaten artık bizimle (özellikle de benimle :- )) ve bu muhteşem mucizevi yolculuğa tanık olmak da başlı başına bir heyecan ve mutluluk. Yeter ki sağlık olsun.


Sanırım bundan sonra biraz daha heyecanlı günler bizi bekliyor olacak. Karnım yavaş yavaş çıkmaya başlayacak ve belki de kısa bir süre sonra bebeğimin içimdeki hareketlerini hissetmeye başlayacağım. Sevgili pi-nik kuşun annesi Ayça okuduğum yorumlarından birinde Erin’i 16. haftadan itibaren hissetmeye başladığını yazmıştı. Ben en erken 20.hafta sanıyordum. Gerçi herkese göre değişir elbette ama 16 yı duyunca çok heyecanlandım. Artık ben de 14. haftanın içinde olduğuma göre bundan sonra iyice dikkat kesileceğim kesin!


Bu arada dayanamayıp geçen hafta bebeğe indirimlerden birkaç parça kıyafet aldığımı söylemiş miydim? Henüz oğlumuz mu yoksa kızımız mı olacağını bilmediğimizden ama bilsek de zaten bu renk seçimlerimizi fazla etkilemeyeceğinden aşağıdaki renklerde kıyafetlerle başladım işe. Biliyorum çok erken ama dayanamadım, napim.



Bir de Amerika’da doktora yaparken sezon sonlarında inanılmaz indirimler olurdu. O indirimleri hep takip ederdim haliyle. O zaman henüz evli bile değildim, hatta Kompozit ufukta bile yoktu ama ben her Türkiye’ye gelişimde yanımda bir sürü bebek kıyafeti getirirdim. Birçoğunu bebeği olan arkadaşlarıma hediye ettim ama hala bende bir sürü kıyafet var. Onlardan bazıları da şöyle :- )

5 yorum:

Pıtırcık dedi ki...

bi aferinde benden size ozaman :)
kıyafetler süper ,sarı elbise çok tatlı, hayırlısı ile güle güle giysin inşalah
sevgiler

yaban eriği dedi ki...

seni tanıdığıma çok memnun oldum..hemen hemen aynı sorunları yaşamışız..tek fark biz sizden 4 hafta büyüğüz..:))Canını sıkmamaya ve hep olumlu düşünmeye çalış olmaz mı ? Bak benim sancılar da kanamalarda bitti çok şükür..
Bizim minişler sağlıkla doğacaklar emin ol :))
sevgiler

Meltem :-) dedi ki...

:)Off maşallah, artık keyifli dönemlere keçmişsiniz (her yerde 3 ay dolunca böyle yazıyor:)
Kıyafetlere bayıldım hepsi de çok zevkli şeyler. Güzel günlerde giymeyi nasip etsin. Sevgiler

Çikolatalı pasta dedi ki...

Pıtırcık, çok teşekkür ederim. Sarı elbiseye ben de bayılıyorum ama ya oğlan olursa benimki. O zaman da kedi kızıma giydireceğim artık elbilseleri hevesimi almak için :))

Erikcim, ben de seni tanıdığıma çok sevindim. Sayfanı uzun zamandır takip ediyorum. Benzer sıkıntılar yaşıyoruz gerçekten de ama herşeyin zamanla yoluna girdiğini görmek çook güzel. Moral ve destek çok önemli tabi. Sıkıntılı dönemlerinde blogları okumak beni inanılmaz rahatlattı. Bebeklerimizin sağlıkla doğacağı, sonra da gazıydı, beslenmesiydi gibi konuları konuşmaya başlayacağımız günler de gelecek inşallah :)

Meltem, psikolojik mi bilmem, dünden beri daha rahat ve enerjik hissediyorum sanki. :) Senin de yalnızca iki haftan kaldı ikinci trimester'a insallah. Bakalım sizin 6 Mart bizim ise 11 Mart'taki randevularımız nasıl geçecek? Ben her randevu öncesi geriliyorum ama o muayenehaneden mutlu mutlu ayrılmak gibisi yok açıkçacı! :)

Mısır Patlağı :) dedi ki...

ayy o kırmızıdan benim prensesiminde var :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...