20 Şubat 2008 Çarşamba

12 + 1



Bugün 12 +1 olduk. Yakında inşallah dolu dolu 3 aylık hamileyim diyebileceğim. Ne mutluluk! Dün yine kontrole gittik doktorumuza. Kanamalar az az da olsa devam ettiği için hiçbir zaman tam rahatlayamıyorum. Ama minik uğur böceğinin kalp atışlarını gördükçe ayaklarım yerden kesiliyor sanki, o an herşeyi unutuyorum. Dün yine zıp zıptı bizimki. Yalnız içinde yüzdüğü amniyo sıvısının epey bir miktarını bir güzel mideye indirmiş olduğu için oynayacak yeri dardı garibimin. :- ) Yine de yumruk, tekme Allah ne verdiyse savurdu. Herşey yolundaymış. Eve gelince ultrason DVD sini bir daha bir daha izledim de... yerim ben onun o küçük ayaklarını.

İkili tarama sonuçlarımız gayet iyi çıktı. Riskler oldukça düşük, darısı üçlü tarama ve ayrıntılı ultrasonun başına diyorum. Minik sıpamız 6.32 santimi bulmuş bu arada.

Bugün derslere başladım. Bazı günler üç saat arka arkaya dersim ve ben ders sırasında hiç oturmam, oturamam... Nasıl idare edicez bakalım, meraktayım.

* Resim allposters.com'dan alıntıdır.

4 yorum:

Meltem :-) dedi ki...

Merhaba,
Bir yorum daha bıraktım ama sanırım kaydolmadı.
Ziyaretin için teşekkürler, çok güzel bir yorumdu. Bu sayede ben de senin blogunu keşfetmiş oldum. Artık sıkı takipteyiz çünkü senin hamileliğin benden daha ileri ve öğrenecek çok şey var:)
İkili testine çok sevindim. Darısı başıma:)
Görüşmek üzere

Ayça dedi ki...

Merhaba, 3 ay da 6 ayda 9 ayda öyle hızlı geçiyor ki ben hala inanamıyorum ane olduuma yavrumun u kadar büyüdüğüne. Daha dün gibi 3. ayın dolduğu gün beni bırakıp gitmek istediği hastanelerde yattığımız sonra aylarca kanmalarım olduğu günler.. Rabbim inşallah bütün zorlukların kolaylıklarını ve güzelliklerini göstersin ve yaşatsın sana..
Sen güldükçe güzeleşiyor herşey doyasıya gülmen dileğiyle..

Çikolatalı pasta dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Çikolatalı pasta dedi ki...

Meltem, bebeginizin ikili testinin iyi sonuclar verecegine eminim. Ben anladim ki bu konuda her zaman iyisini dusunmek ve moral cok onemli ki sen zaten bunu yapiyorsun anladigim kadariyla. Ben de senin hamileliginin ve sureclerinin siki takibindeyim :)

Ayca, destegin icin cok tesekkur ederim. Gercekten de gunler cok hizli geciyor, inanamiyorum. Sikintilar da gelip geciyor. Senin oglun da yalniz masallah muhtesem birsey, bakmaya doyamiyorum. Sadece guzellik anlaminda degil, yuzundeki ifadeler de cok anlamli. Kocccaman op benim icin lutfen. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...