4 Ocak 2008 Cuma


Kaaaaar…. Sonunda İstanbul’da kar yağıyor. Bugün evde kalmayı tercih ettim, neyse ki arada sırada öyle lükslerim oluyor. Bilgisayarımı pencerenin önüne kurdum, elimde bitki çayı, yanımda gurul gurul guruldayan lokum hanım (kedi kızım). Ne büyük mutluluk. Karlı sabahlar nasıl oluyor da insana kendini bu kadar umutlu ve sevinçli hissettirebiliyor anlamıyorum. Çocukluğumuzdan kalan birşey mi acaba?

Not: yukarıdaki fotoğraf yeni değil, iki sene önce benim “uğurlu kış” diye adlandırdığım kıştan kalma. O kış kompozoti ve beni birbirimize yaklaştirmişti.

2 yorum:

Pıtırcık dedi ki...

Selam ,

Bi konuda danışmak istiyorum .medisamart aldım.16. günde testi yapmaya başladım 5 adet test var.2 gün geçti ama sonuç negatif 2 test bitti kaldı 3 .sende kaçıncı gün çıkmıştı hatırlıyormusun ? 2. bir kutu alıp hastalananna kadar devam etmelimiyim acaba ?

Sevgiler

Çikolatalı pasta dedi ki...

Pitircik merhaba

Ben 5 cubugu da kullanmistim. En son besinci de koyuca bir cizgi ortaya cikmisti. Aslinda belki ertesi gunde yapip iyice koyu cizgi cikip cikmayacagina bakmak gerekiyordu ama ben nasilsa yumurtlama baslamis, birkac gune kadar olur diye dusunerek devam etmedim. Biraz da ikinci bir kutu alarak masraf yapmak istemedim. Ama doktorum bazi kadinlarin iki kutu bitirmek zorunda kaldiklarini cunku bazen yumurtlamanin beklenenden gec oldugunu soylemisti. Bir de eger iki ay ust uste yumurtlama gorulmezse o zaman doktorum kendisini tekrar aramam gerektigini soylemisti.

Iyi sanslasr, ben ise yarayacagina inaniyorum.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...