22 Ocak 2008 Salı

güzel haberler



Çok şükür bugün haberler güzel. Bu sabah yine doktor randevumuz vardı. Kompozit ve en yakın arkadaşımla birlikte gittik randevuya. Ultrason odasında hemşire “siz bebeğin teyzesi misiniz?” diye sorunca da “evet” dedik :- ) Doktorumuz harika, ultrasona bakar bakmaz “bebek canavar gibi” dedi, nasıl rahatlattı beni, kalkıp alnından öpecektim. Bu arada kanamalı alan da geçmiş, herşey yolunda yani. Tabi her hamilelikte olduğu gibi ilk üç ay riski devam ediyor ama günlük hayatıma devam edebilirmişim. Buna da ayrıca çok sevindim çünkü gerçekten evde oturup sürekli dinlenmek çok zor geliyordu. Minik uğur böceğimizin kalbi gümbür gümbür atıyor (Maşallah), bir de en yeni gelişme kolları, daha doğrusu kol taslakları ortaya çıkmış, iki yanında gayet belirgin bir şekilde duruyor. Hatta küçük bir kelebeğin kanatları gibi pır pır bile ediyorlardı. Büyümüş, 9 mm idi, şimdi olmuş 16 mm. Bugün uzun süreden sonra ilk defa tüy gibi hafif hissettim, içim neşeyle doldu. Yolumuz uzun ama bu da birşey, öyle değil mi? :- )

Not: Resim http://www.bugday.org/Img/Uploads/dergi%2015/Nazar_05.jpg dan alıntıdır.

2 yorum:

Pıtırcık dedi ki...

Selamlar ,

Güzel haberler duymak iyi geldi,

Bende haberler iyi değil benim test işe yaramadı, 5 gün boyunca tek çizgiydi tabi ki bugün erken, yarın çift çizgi olur derken bekleye bekleye günler geçti, 2. testi almadım .yani bu ayda bitti :(

Çikolatalı pasta dedi ki...

Merhaba Pitircik,

Biliyorum moral bozucu bir durum ama inanmak gercekten cok onemli bu konuda. Bu medismart testiyle olgili benim doktorumun soyledigi birkac sey var, senin de isine yarayabilir.

Birincisi, doktor bazi kadinlarin beklenenden (yani 14. gun) erken ya da gec yumurtlayabildigini, o yuzden gerekirse iki hatta uc paket kullanmami tavsiye etmisti. Yani yumurtlama zamanini tespit edene kadar. Ne zaman yumurtladigini bilmek de hamile kalma ihtimalini ciddi anlamda yukseltiyor. Biraz masrafli oluyor tabi ama bu ay olmasa bile onumuzdeki ay tespit edebilirsen cok faydali olabilir.

Ikincisi de eger iki ay ust uste bu testlerle yumurtlama goremezsem o zaman yine doktora basvurmam gerektigini, yumurtlama ile ilgili cok kolaylikla tedavi edilebilecek bir problem olabilecegini soylemisti.

Ben de 8-9 ay bekledigim icin her gecen ayin insani biraz daha yiprattigini biliyorum ama insallah en yakin zamanda hayirlisiyla buradan seninle bebeklerin gelisimini konusuyor oluruz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...